

אמציה קידר התחיל כצוער במשרד החוץ, המשיך לנהל קמפיינים למכללות, הפך לאיש המציג את הסטנדרט העולמי למשטרות מטוקיו ועד אמריקה הלטינית בתחום איסוף וניתוח ראיות דיגיטליות – והיום הוא בודק אם אתה באמת אתה, בארבע שניות וסלפי. בדרך הוא המציא קטגוריות שוק, חצה בלי פחד בין B2B ל-B2C ל-B2G, והוכיח שוב ושוב ששיווק טוב זה לא שפה – זה מבט ודרך חשיבה. זה פרק על שיווק שחי מהשטח, מדבר עם אנשים אמיתיים, ומבין שגם מודעת דרושים בעיתון היא רק התחלה של סיפור הרבה יותר גדול.