

תשכחו מהמסלול הרגיל. נדיה היטמן, סמנכ"לית שיווק גלובלי (לאחרונה ב-Simply), מוכיחה שמסלול קריירה מבריק יכול להתחיל בבית ספר יסודי בלונדון ולהוביל לפסגות של עולם ההייטק. מי ששלחה קורות חיים עם סוכריה ל-The Guardian כדי לבלוט בדרך לעבודה הראשונה ועמדה מאחורי ה-rebrand המוצלח מ-JoyTunes ל-Simply, יודעת ששיווק טוב בנוי משילוב של אסטרטגיה, נשמה והבנה עמוקה של הקהל. בפרק הזה היא חושפת את מודל ה"מיני סטארט-אפ" החדשני של Simply, מסבירה למה לפעמים צריך לשבור את הכללים, ומזכירה לנו: "תעשו SEO על עצמכם" – כי גם למותג האישי שלכם מגיע יחס שיווקי. הפרק בשיתוף פעולה עם טיקטוק