$
הוועידה לעסקים קטנים ובינוניים 2014
תמונת גג לוועידה לעסקים קטנים ובינוניים

ניר נוסבאום: "עסק שרוצה לשרוד צריך ליצר נקודת מפגש דיגיטלית עם הלקוחות"

סמנכ"ל עסקים בלאומי קארד אמר בוועידה לעסקים קטנים ובינוניים של "כלכליסט", כי בעידן הלקוח הדיגיטלי שאינו מוגבל בשעות פתיחה או באזור גאוגרפי, העסקים הקטנים מתמודדים עם אתגר משמעותי ביותר

נורית קדוש 12:2812.05.14

"הלקוחות החדשים נמצאים בעולם הדיגיטלי. יש לקוחות שנולדו לעולם הזה כמו הילדים ויש לקוחות שמהגרים מהעולם הפיזי לעולם הדיגיטלי ולכן כל עסק שרוצה לשרוד בעתיד צריך ליצר לעצמו נקודת מפגש דיגיטלית עם הלקוחות". כך קובע ניר נוסבאום סמנכ"ל עסקים בלאומי קארד בנאום בוועידה לעסקים קטנים ובינוניים של "כלכליסט".

לדברי נוסבאום, המעבר של עסקים לעולם הדיגיטלי היא תהליך מורכב המחייב אותם לפגוש את הלקוחות שלהם ברשתות חברתיות, באתרי מכירות און ליין וללמוד כיצד לנהל קמפיין דיגיטלי. בנוסף, כיוון שהלקוח הדיגיטלי אינו מוגבל בשעות פתיחה או באזור גאוגרפי, האתגר של העסקים הקטנים הוא המשמעותי ביותר עימו התמודדו עד כה.

 

ניר נוסבאום. "הזמן המינימלי מבוסס על כך שהמונח 'זמן מת' כבר אינו קיים" ניר נוסבאום. "הזמן המינימלי מבוסס על כך שהמונח 'זמן מת' כבר אינו קיים" צילום: נמרוד גליקמן

 

נוסבאום טוען, כי הטרנד המאפיין את התקופה הנוכחית הוא הצרכנות המינימלית המורכבת מארבעה גורמים מרכזיים: מחיר מדויק, זמן מינימלי, ערך מדויק ושיווק מדויק.

 

המשמעות של מחיר מדויק, לדבריו, באה לידי ביטוי במחיר הוגן וברור דוגמת מהלך קופיקס המציעה תפריט מלא ב-5 שקלים לפריט. "הזמן המינימלי מבוסס על כך שהמונח 'זמן מת' כבר אינו קיים והצרכן שעושה מספר פעולות במקביל ומבקש למקסם את הזמן שבידיו מחפש פתרונות שיתנו מענה לצורך זה. דוגמא לעסקים המבוססים על זמן מדייק היא הפאסט גורמה פוד המציעה מזון גורמה ללא הקדשת הזמן הנדרש במסעדת גורמה. הערך המדויק מחייב עסקים להדגיש את התועלות שלו ביחס למתחרים והשיווק הממוקד נוגע בהתאמת הפניה לצרכי כל לקוח בנפרד", אמר נוסבאום.

 

נוסבאום ציין עוד, כי לאומי קארד מציעה לעסקים הקטנים והבינוניים כלים המאפשרים לתת ללקוחותיהם את המענה לצרכים האמורים ובהם בין היתר אפשרות לקבל תשלום באשראי מרחוק.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x