שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הוועידה לעסקים קטנים 2013

ועידת כלכליסט

סמנכ"ל עסקים בלאומי קארד: "הקניות און ליין בעולם חוצות את רף הטריליון דולר"

ניר נוסבאום בוועידת "כלכליסט" לעסקים קטנים ובינוניים: "בעוד בעבר הקמעונאי היה מסתכל על לוקיישן ואך ורק על הלוקיישן, בשנים האחרונות ההסתכלות הזו משתנה. עסקים בעולם מוסיפים נקודות מכירה פיזיות ודיגיטליות וכך מגדילים הכנסות"

אורנה יפת 12:3306.05.13

"הצרכן החדש משתנה. הלקוח נהיה מתוחכם יותר ויותר, נכנסו לארץ רשתות זרות, הקניות און ליין חוצות בעולם את טריליון הדולר ואתרים כמו ebay ואמזון מתחזקים. בישראל ב-2012 כמעט 4 מיליון משתמשים בפייסבוק". כך אמר ניר נוסבאום, סמנכ"ל עסקים בלאומי קארד, בוועידה השביעית של "כלכליסט" לעסקים קטנים ובינוניים, במסגרת הרצאתו בנושא דיגיטל והשינויים איתם מתמודדים בעלי עסקים בשנים האחרונות. "יוסי כהן הוא לקוח ותיק של לאומי קארד. הוא בן 45 ויש לו חנות נעליים בפתח תקווה. הוא אמר לי שלאחרונה המחזורים שלו יורדים, האנשים מודדים נעליים ולא חוזרים לקנות. זה לא כל כך קרה לו בעבר.

 

ניר נוסבאום ניר נוסבאום צילום: נמרוד גליקמן

 

"בעוד בעבר הקמעונאי היה מסתכל על לוקיישן ואך ורק על הלוקיישן, בשנים האחרונות ההסתכלות הזו משתנה. עסקים בעולם מוסיפים נקודות מכירה פיזיות ודיגיטליות וכך מגדילים הכנסות", אומר נוסבאום. "בנוסף, בעלי עסקים מנסים להגדיל את נאמנות הלקוחות החוזרים. הם גם משתמשים במידע על הלקוחות ליצירת חווית קנייה לשיפור חוויה".

 

נוסבאום נתן כדוגמה חנות כלבו בארה"ב שמשתמשת באפליקציה כדי להציע ללקוחות שלה העדפות צרכניות לפי בחירתו. "ברגע שהלקוח נכנס לבית הכלבו, בבית הכלבו יודעים שהוא נכנס ומציעים לו את ההעדפות הצרכניות שלו, וזאת על פי האפליקציה שהוא הוריד".

 

נוסבאום דיבר על השקה חדשה של לאומי קארד - חבילה דיגיטלית לעסקים שכוללת פתרונות אשראי חוץ בנקאיים וכלים לשיווק ופרסום העסק. "אנחנו נותנים אפשרות לעסקים שעובדים איתנו לסלוק כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים ולהגדיל הכנסות באמצעות חיבור בין העולמות הפיזיים והדיגיטליים שלנו.

 

חתמנו חוזה חברות סטארט אפ על מנת להגדיל הכנסות לעסקים שעובדים איתנו, ולקוח שלנו שהוא בית עסק יכול ליהנות מהקמת אתר אינטרנט באמצעות חברת WIX", אמר נוסבאום. "בנוסף, "אנו משיקים אפליקציה שנותנת אפשרות לכל לקוח לנהל באמצעות הסמארטפון נאמנות עם הלקוח".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x