שווקי חו"ל

ותודה להורים שקנו ברבי: הכנסות מאטל זינקו ב-47% ברבעון הראשון

יצרנית הצעצועים האמריקאית דיווחה על הצטמקות ההפסד הנקי ל-33 סנט למניה. ההכנסות ממכירת בובת ברבי זינקו ב-22%

נועם לנדמן 19:1823.04.21
יצרנית הצעצועים האמריקאית מאטל פרסמה היום (ו') את דוחותיה לרבעון הראשון של 2021. הכנסות החברה, שמוכרת בעיקר בשל בובת ברבי הפופולרית, זינקו ברבעון הראשון ב-47% לעומת הרבעון המקביל. כמו כן החברה העלתה את תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה לצמיחה שתנוע בטווח שבין 6%-8%.

 

ההפסד ברבעון היה הרבה מתחת לתחזיות השוק. בחברה ציינו כי הצ'קים שחילק הממשל האמריקאי לאזרחים סייע בהכנסות החברה, כשהורים קונים יותר צעצועים לילדים.

 

ההפסד המתואם עמד על 10 סנט למניה לעומת צפי השוק להפסד של 35 סנט למניה. ההכנסות זינקו כאמור ב-47% ל-874.2 מיליון דולר בהשוואה לתחזיות האנליסטים ל-684.2 מיליון דולר.

 

ההפסד הנקי של מאטל הצטמצם ל-115.2 מיליון דולר או 33 סנט למניה מהפסד של 210.7 מיליון דולר או 61 סנט למניה ברבעון המקביל.

 

ההכנסות מבובות, בהובלת אחד המותגים המוכרים בעולם הצעצועים - בובת הברבי - זינקו ב-22% לעומת התקופה המקבילה.

 

 

בובת ברבי של מאטל בובת ברבי של מאטל צילום: Mattel

 

x