$
שווקי חו"ל

סנאפ הלהיבה את המשקיעים עם תוספת של 11 מיליון משתמשים פעילים

האנליסטים ציפו שהחברה האם של סנאפצ'ט תציג ברבעון השלישי תוספת של 5 מיליון משתמשים בלבד; סנאפ חתמה את הרבעון עם עלייה חדה בהכנסות ל-679 מיליון דולר ורווח מתואם של סנט אחר למניה - בשוק ציפו להכנסות של 557 מיליון דולר והפסד של 5 סנט למניה; המניה הגיבה בקפיצה של 24% במסחר המאוחר

מיקי גרינפלד 08:1521.10.20

הדוח הכספי המפתיע לטובה של סנאפ הלהיב את המשקיעים, שהקפיצו את המניה ב-24% במסחר המאוחר בבורסה של ניו יורק. החברה האם של סנאפצ'ט דיווחה על 249 מיליון משתמשים יומיים פעילים ברבעון השלישי של 2020.  

מדובר בתוספת של 11 מיליון משתמשים בהשוואה לרבעון השני - האנליסטים ציפו לתוספת צנועה הרבה יותר של 5 מיליון משתמשים פעילים. סנאפ כבר הציגה ברבעון השני תוספת של 9 מיליון משמשים פעילים וברבעון הראשון של 11 מיליון.

 

החברה סיימה את הרבעון עם הפסד של 200 מיליון דולר או 14 סנט למניה, לעומת הפסד של 227 מיליון דולר או 16 סנט למניה ברבעון המקביל ב-2019. בשורה המתואמת הציגה סנאפ רווח מפתיע של 1 סנט למניה, בשעה שהאנליסטים ציפו להפסד מתואם של 5 סנט למניה.

 

 צילום: איי אף פי

 

 

ההכנסות זינקו ל-679 מיליון דולר, בהשוואה ל-446 מיליון דולר ברבעון המקביל, שוב מעל הצפי בשוק שעמד על 557 מיליון דולר. מניית סנאפ קפצה ב-74% מתחילת השנה (ללא העלייה האמורה במסחר המאוחר) והיא ננעלה אמש בשווי שוק של 41.8 מיליארד דולר.

 

"בשעה שחברות מבצעות התאמות ומחפשות הזדמנויות להרחבת תקציבי השיווק שלהן, אנו שמחים לראות את המפרסמים הקיימים חוזרים, ואף מגדילים את תקציבי הפרסום, וכך גם מפרסמים חדשים שמוכנים להוציא במטרה לדחוף את ערך העסק שלהם באמצעות הפלטרפומה שלנו", אמר מנהל העסקים הראשי של סנאפ ג'רמי גורמן (Jeremi Gorman).  

 

התוצאות הטובות נתנו פוש גם למניות הרשתות החברתיות האחרות: פייסבוק טיפסה ב-2.9% במסחר המאוחר, טוויטר זינקה ב-5.4%, פינטרסט התחזקה ב-5.7%.

x