$
בורסת ת"א

פורסייט קורצת למובילאיי: "המערכת של החברה הפגינה ביצועים טובים יותר מהמתחרים"

חברת מערכות הסיוע לנהגים - שעד כה לא הציגה מוצר - דיווחה כי השלימה את פיתוח גרסת האלפא של המוצר שלה. "גרסת אלפא של המערכת נבחנה בסדרה ארוכה של ניסויים", דיווחה החברה

גיל קליאן 15:3704.01.17

חברת פיתוח מערכות הנהיגה האוטונומיות ומערכות הסיוע לנהגים פורסייט דיווחה כי השלימה פיתוח גירסה ראשונה של המוצר שלה (גירסת אלפא). החברה דיווחה היום (ד') כי השלימה את פיתוח המוצר, וכי בכוונתה להשיק את המערכת בסוף החודש בתל אביב.

 

פורסייט דיווחה כי "גרסת אלפא של המערכת נבחנה בסדרה ארוכה של ניסויים, שכללה נסיעות ארוכות בכבישי הדרום והמרכז, ביום ובלילה, בתנאי מזג האוויר ותאורה משתנים ומאתגרים, אשר בחלק מהמקרים הקשו על גילוי הסכנות שבכביש. ביצועי גרסת אלפא של המערכת היו משביעי רצון ויציבים לאורך הניסויים האמורים, כאשר היא גילתה את הסכנות השונות בהצלחה וסיפקה התרעות קוליות וחזותיות נכונות, זמן מספיק מראש כדי לאפשר לנהג להגיב לסכנה שהתגלתה. גרסת אלפא של המערכת מאופיינת במספר מינורי של התראות שווא".

מה דעתך על מניית פורסייט:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

 

החברה פירטה כי "גרסת אלפא של המערכת עתידה לספק לנהג מספר יכולות גילוי ומתן התרעה, לרבות התרעה בפני אי שמירת מרחק תוך התייחסות למהירות הנסיעה של הרכב שמלפנים והרכב שבו מותקנת המערכת (המהירות העצמית); התרעה בפני התנגשות עם כלי רכב, לרבות לגבי כלי רכב סטטיים; גילוי של והתרעה לגבי הולכי רגל במסלול הנסיעה ויכולות אחרות".

 

כמו כן קרצה פורסייט למתחרה העיקרית שלה - מובילאיי - וציינה בדיווח כי "החברה ערכה השוואה בין ביצועי גרסת אלפא של המערכת לבין ביצועי מערכות סיוע לנהג של יצרנים אחרים, לצורך גילוי ומתן התרעה בפני חלק מהסכנות המתוארות לעיל, ולהערכת החברה ביצועי גרסת אלפא של המערכת היו טובים יותר. בכלל זה, גרסת אלפא של המערכת גילתה והתריעה בפני עצמים בגודל של עד 40X40 ס"מ שהונחו בפני כלי הרכב בו הותקנה (הן במצב סטטי והן בתנועה), בעוד שמערכות של יצרנים אחרים לא גילו עצמים קטנים אלה".

 

חיים סיבוני, מנכ"ל מגנא חיים סיבוני, מנכ"ל מגנא צילום: עמית שעל

בטל שלח
    לכל התגובות
    x