$
שווקי חו"ל

רשת האופנה אברקרומבי אנד פיץ' לא מצליחה לחזור לפופולריות

הרשת דיווחה על ירידה של 4% בהכנסות הרבעוניות ל-783 מיליון דולר - שיעור ירידה דומה לרבעון הקודם והמקביל. חברת האופנה רשמה הפסד של 13 מיליון דולר בשורה התחתונה

שירות כלכליסט 15:4530.08.16

רשת האופנה האמריקאית אברקרומבי אנד פיץ' (Abercrombie & Fitch) דיווחה על ירידה במכירות הרבעוניות ופרסמה תחזית זהירה יותר להמשך השנה, על רקע הקשיים המתמשכים במשיכת לקוחות לסניפים הממוקמים בקניונים.

 

על פי הדיווח, ההכנסות ירדו ברבעון השני ב-4% ל-783.2 מיליון דולר, וההפסד עמד על 13.1 מיליון דולר, שהם 19 סנט למניה. זאת, בהשוואה ל-0.8 מיליון דולר, שהם 1 סנט למניה בתקופה המקבילה אשתקד.

 

תחזיות האנליסטים ציפו להפסד של 20 סנט למניה והכנסות בגובה 783 מיליון דולר.

 

במקביל, המכירות בסניפים הפתוחים למעלה משנה נפלו ברבעון השני ב-4%. ירידה דומה נרשמה גם ברבעון הראשון ובתקופה המקבילה בשנה שעברה. תחזיות האנליסטים ציפו לירידה של 4.2%.

 

בהתאם, בחברה ציינו כי המכירות צפויות "להישאר מאתגרות" גם במחצית השנייה של השנה. יו"ר החברה ארתור מרטינז מסר בהודעת החברה כי בעיות בעסקי הקניונים בארה"ב וירידה משמעותית בתיירות הם בין הגורמים העיקריים. "איננו צופים שינויים משמעותיים בגורמים האלה בחודשים הבאים", הוסיף.

 

תחום אחד שבו נרשם השיפור היה הביצועים הדיגיטליים. המכירות המקוונות צמחו ומייצגות 23% נכלל המכירות ברבעון, זאת לעומת 21% בשנה שעברה. 

 

אברקרומבי אנד פיץ' אברקרומבי אנד פיץ' צילום: אימג'בנק, Gettyimages

בטל שלח
    לכל התגובות
    x