$
בורסת ת"א

המהפכה הדיגיטלית של לייבפרסון לא נותנת את אותותיה בדוחות הכספיים

החברה המפתחת תוכנות לניהול צ'טים לעסקים סיימה את הרבעון הרביעי עם הפסד של 18.6 מיליון דולר, מול הפסד של 4.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. המנכ"ל ואנונו: "במהלך 2016 נעביר את לקוחותינו הגדולים לשירות הדיגיטלי החדש"

דרור רייך 11:4111.02.16

"מרכזי השירות בעולם עוברים מהפכה דיגיטלית שלשמה בנינו את שירותי LiveEngage " מציין ערן ואנונו, מנכ"ל לייבפרסון ישראל וסמנכ"ל טכנולוגיות בלייבפרסון העולמית עם פרסום הדוחות הכספיים של החברה. בשלב זה, המהלך של לייבפרסון עדיין לא נותן את אותותיה בדוחות הכספיים.

 

חברת לייבפרסוןהעוסקת בפיתוח ומתן שרותי תוכנה לניהול צ'טים עם גולשים לאתרי אינטרנט עסקיים, נסחרת בתגובה בירידות חדות בבורסת של ת"א לאחר שאיבדה 26% מתחילת השנה והשילה חצי משוויה אשתקד.

 

מה דעתך על מניית לייבפרסון:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

החברה מרעננה דיווחה על הכנסות של 59.2 מיליון דולר ברבעון האחרון של השנה, עלייה של 2% בהשוואה ל-58.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הנקי ברבעון הרביעי של 2015 גדל ל-18.6 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 4.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2014.

 

על פי לייבפרסון, ההכנסות ברבעון הראשון של 2016 צפויות להיות כ-2-4% מתחת להכנסות בשנת 2015, ויעמדו על 55 עד 56 מיליון דולר. כמו כן, הצפי הוא להפסד נקי למניה של 6 עד 8 סנט, המייצגים הפסד של כ-4 מיליון דולר.

 

לייבפרסון הוציאה כ-4.2 מיליון דולר לרכישה חוזרת של מניותיה במהלך שנת 2015 והודיעה כי הדירקטוריון שלה אישר הוספה של 14 מיליון דולר לסכום מצרפי של 20 מיליון דולר רכישות.

 

 צילום: shutterstock

לקוח בינוני עד גדול משלם כ-200 אלף דולר לשנה

"2016 היא שנה מאוד חשובה עבור לייבפרסון, שבמהלכה נעביר את לקוחותינו הגדולים ל LiveEngage". ממשיך ואנונו, "עיקר המיקוד בימים אלו במרכז הפיתוח הישראלי הוא סביב פתרונות מתקדמים ב- Mobile Messaging המאפשר לארגונים לתת לנו הצרכנים שירות טוב יותר ויעיל"

 

לייבפרסון חתמה על 122 עסקאות ברבעון, כאשר ללקוחות מארגונים גדולים ועסקים בגודל בינוני משלמים בממוצע ב- 197 אלף דולר לשרותיה. מדובר בגידול של 20% בהשוואה לממוצע של 164 אלף דולר אשתקד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x