$
בורסת ת"א

אלוט: צמיחה של 13% בהכנסות הרבעון הרביעי ל-27.3 מיליון דולר

הרווח הנקי קפץ ל-3.2 מיליון דולר, לעומת 1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל; מניית החברה קופצת ב-7% במסחר בתל אביב

ניר צליק 16:1111.02.14

אלוט תקשורת, המספקת פתרונות לניטור תעבורת רשת, דיווחה היום (ג') על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2013. החברה בניהולו של רמי הדר רשמה צמיחה של 13% בהכנסות הרבעון ל-27.3 מיליון דולר. הרווח הנקי המתואם עלה ל-3.2 מיליון דולר לעומת 1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל.

הן ההכנסות והן הרווח היו מעל לתחזיות השוק, כאשר נקודה חיובית נוספת בדו"ח של אלוט היתה כי זה היה הרבעון הרביעי ברצף בו היקף ההזמנות העתידיות היה גבוה מהיקף ההכנסות.  

מה דעתך על מניית אלוט:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

 

נחום פאלק, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר בשיחה עם "כלכליסט" כי "היה רבעון טוב מכמה טעמים. הראינו גידול יפה של 13% מול הרבעון המקביל. חזרנו להציג שיפור ברווחיות. שולי הרווח הגולמי שלנו היו מעל ל-76% וההזמנות היו גבוהות לאורך כל השנה. כל הפרמטרים בסך הכל חיוביים. ייצרנו 7 מיליון דולר מפעילות שוטפת ברבעון הרביעי ובקופה יש לנו 122 מיליון דולר. המומנטום החיובי הזה ממשיך".

 

למרות המומנטום המוצלח ברבעון הרביעי, את השנה כולה סיכמה אלוט עם ירידה בהכנסות, ל-97.1 מיליון דולר לעומת 107.1 מיליון דולר ב-2012. הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-4 מיליון דולר לעומת 19.8 מיליון דולר ב-2012.  

 

רמי הדר, מנכ"ל אלוט תקשורת רמי הדר, מנכ"ל אלוט תקשורת צילום: עמית שעל

 

לפני כחודש פסק בית המשפט האמריקאי כי לרשות התקשורת האמריקאית (FCC) אין את הסמכות לכפות על ספקיות התקשורת האמריקאיות ניטרליות רשת, במשפט שהתנהל בבית המשפט לערעורים בוושינגטון בין הרשות לבין ווריזון כך שלמעשה, הדרך של ספקיות התקשורת לתעדף תעבורת מיילים על תעבורת הורדות מוזיקה למשל, נפתחה.

 

בכך תוכל אלוט, המספקת ציוד לניטור תעבורת רשת המאפשר זיהוי מדוייק של התעבורה המתבצעת על ידי משתמש מסוים, להרחיב את מכירותיה בארצות הברית. לדברי פאלק, "זו בסך הכל פסיקה חיובית עבור המפעילים. אמריקה בכלל היא חיובית ברבעונים האחרונים. השנה קיבלנו שם הזמנה גדולה, וזה די ברור שהפוקוס שלנו הוא בארצות הברית"

 

"אנחנו רואים דרישה למוצרים שלנו בכל העולם, אבל אם אני מסתכל על הרבעון האחרון, באזור של אירופה והמזרח התיכון היו לנו שתי זכיות של לקוחות משמעותיים. זאת הטריטוריה הכי גדולה שלנו, ואנחנו רואים צמיחה גם באסיה הפסיפית. ההזדמנויות נמצאות כרגע בכל האיזורים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x