בורסת ת"א

נייס עמדה בתחזיות של עצמה: עלתה ב-4% בהכנסות ל-225 מיליון דולר

הררוח הנקי הסתכם ב-37.5 מיליון דולר לעומת 35.7 מיליון דולר ברבעון המקביל, מעט מתחת לציפיות השוק ובהתאם לתחזיותיה של החברה

ניר צליק 13:5107.08.13
נייס, יצרנית המערכות לניטור וידאו ולמרכזי שירות, רשמה עלייה של 4% בהכנסות ל-225 מיליון דולר, בהתאם לתחזיתה להכנסות של 220-230 מיליון דולר ברבעון השני אך מתחת לציפיות השוק. הרווח הנקי הסתכם ב-37.5 מיליון דולר לעומת 35.7 מיליון דולר ברבעון המקביל, מעט מתחת לציפיות השוק ובהתאם לתחזיותיה של החברה.

 

ברבעון השני של 2013 ייצרה החברה תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 35 מיליון דולר. ברבעון השני, כ- 15.3 מיליון דולר שימשו לרכישה חוזרת של מניות. נכון ליום 30 ביוני 2013, הסתכמו יתרות המזומנים ושווי המזומנים, וכן השקעות לטווח קצר וניירות ערך סחירים ב- 503 מיליון דולר, ללא חובות.

 

לרבעון השלישי נתנה נייס תחזית בטווח שבין 225 ל- 240 מיליון דולר. הרווח למניה בדילול מלא צפוי להיות בטווח שבין 56 סנט ל-66 סנט. אנליסטים צפו לחברה הכנסות של 240.3 מיליון דולר ברבעון הבא ורווח של 66 סנט למניה, כך שתחזית נייס היא מתחת לציפיות השוק, אך נייס חזרה על תחזיתה ל-2013 כך שככל הנראה חלק מההכנסות ינועו לרבעון הרביעי.

  

נייס סיפקה תחזית לשנת 2013: תחזית ההכנסות non-GAAP לשנת 2013 היא בטווח שבין 940 ל- 970 מיליון דולר. תחזית הרווח למנייה non-GAAP בדילול מלא לשנת 2013 היא בטווח שבין 2.55 - 2.65 דולרים - בהתאם לתחזית הקודמת של החברה.

 

נייס נייס צילום: יוקטן cc by

רוכשת את קאוסטה

בנוסף הודיעה נייס על רכישת קאוסטה בסכום שלא פורסם, אך ההערכות הן כי היקף הרכישה הוא עשרות בודדות של מיליוני דולרים. קאוסטה מספקת ניתוח של מידע בזמן אמת, השילוב של טכנולוגיות מבוססות Hadoop של Causata עם פלטפורמת ניתוח הקשר עם הלקוח של נייס תיצור יכולות חדשות, ביניהן יצירת פרופיל לקוח דינמי המבוסס על ניתוח בזמן אמת של פעילויות נוכחיות ופעילויות מהעבר על פני ערוצים רבים.

 

איחוד ערוצי שירות עצמי דיגיטליים כגון רשת האינטרנט ומכשירים ניידים עם ערוצי סיוע ושירות, כדי לנהל את חווית הלקוח בצורה טובה יותר. היכולת לספק לנציגי מוקדי השירות מידע רב, בזמן אמת, בקשר לכל אינטראקציה, המבוסס על פעילות הלקוח לפני ובמהלך האינטראקציה. שיפור השירות תוך שימוש בכלים של predictive analytics ו- machine learningלהנחיית נציגי השירות בזמן אמת לנקיטת הפעולה הבאה הטובה ביותר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x