$
בורסת ת"א

בלעדי ל"כלכליסט": הראל תתגמל סוכנים חרוצים בטיול ג'יפים בחו"ל

במקביל לכוונת האוצר להגביל את עמלות הסוכנים, חברת הביטוח הראל יצאה במבצע: סוכנים שיגייסו לקוחות בדמי ניהול מינימליים יזכו בפרסים

רחלי בינדמן 06:5309.08.10

חברת הביטוח הראל, שבשליטת משפחת המבורגר, יצאה במבצע לסוכניה בשם "רצים למיליון 2010". הסוכנים המצטיינים שיגייסו לחברת הביטוח סכום העולה על 3.5 מיליון שקל יזכו למסע ג'יפים ביוון ו־1,000 דולר נטו, או סכום של 17,500 שקל. המוצרים המשתתפים במבצע הם קרנות ההשתלמות, קופות הגמל, קרנות הפנסיה ותיקי ההשקעות של הראל.

מה דעתך על מניית הראל השקעות:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

 

כדי לזכות בפרס על הסוכנים לגייס לקוחות לניהול התיקים של הראל עם דמי ניהול מינימליים של 0.8%, ולקרנות ההשתלמות, קופות הגמל והפנסיה - בדמי ניהול מינימליים של 1.2%. לשם השוואה, דמי הניהול הממוצעים בגמל עומדים על כ־1%. נוסף על כך, יזכו סוכנים נבחרים, שלהם הוגדרו יעדים אישיים בחוזה ההתקשרות עמם, בבונוס "זינוק מהיר" שגובהו מפורט בתקנון האישי של אותו סוכן.

 

 

בנוסף לאפשרות לזכייה מכוח המבצע האמור, יזכה הסוכן החרוץ בתגמול נוסף בקטגוריה המכונה "השתלמות בינלאומית" - על העברת טופסי הצטרפות לקרן ההשתלמות של הראל הכוללת הפקדות שוטפות (ולא רק סכום צבור).

 

התגמול יהיה שובר למימוש חופשה בחו"ל במשרד נסיעות לכל יעד בהתאם למדרגות: העברת חמישה טופסי השתלמות תזכה את הסוכן ב־100 דולר נטו; העברת 20 טפסים לפחות תזכה בבונוס של 400 דולר; וכל העברה נוספת של עשרה טפסים תזכה את הסוכן בבונוס של 200 דולר נטו. בתום 12 חודשים מסיום המבצע תיבדק השרידות של הלקוחות שהשיג הסוכן במוצרים שאליהם הועברו. שרידות של פחות מ־85% מהתפוקה שזיכתה את הסוכן בפרס תגרום לכך שהפרס יוחזר במלואו.

 

באחרונה החל אגף שוק ההון במשרד האוצר לקדם מהלך שיוביל להפחתת דמי הניהול בקופות הגמל. אחת החלופות הנשקלות היא יצירת מגבלות על תגמולי סוכני הביטוח, שמקבלים נתח לא מבוטל מדמי הניהול שנגבים מהלקוחות. כך, זוכה הסוכן בדרך כלל לכמחצית מדמי הניהול הנגבים מהלקוח לצד פרסים ומבצעים נוספים דוגמת זה המתואר לעיל. באוצר שוקלים למנוע מהסוכן לקבל תגמול שאינו בכסף (דוגמת טיול ג'יפים) וכן להטיל תקרה על התגמול שיוכל לקבל מהיצרן.

 

מהראל נמסר בתגובה: "מתן תמריצים לאנשי מכירות מצטיינים מקובל בענף הביטוח כמו גם בענפים אחרים. סוכני הביטוח מחויבים במקצועיות כלפי לקוחותיהם; אנו מקפידים על מסמך הנמקה מפורט ולכן אין כל חשש להשפעה על הייעוץ המיטבי ללקוחות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x