$
תל אביב 100 LIVE

רמי לוי: ניכנס גם למגזרים החרדי והערבי

הבעלים של שיווק השקמה אמר בכנס ת"א 100 Live של "כלכליסט" ואקסלנס, כי הרשת שואפת להגיע ל-30 חנויות עד סוף 2011

מיקי פלד 18:0513.04.10

"אחת התוכניות המרכזיות שלנו לעתיד הקרוב היא כניסה למגזרים החרדי והערבי", כך אמר המנכ"ל והבעלים של רמי לוי שיווק השקמה, רמי לוי, בכנס ת"א 100 Live של "כלכליסט" ואקסלנס.

 

לוי הדגיש, כי "כיום אנחנו נמצאים רק ב-15 מקומות בישראל, כאשר השאיפה שלנו הוא להגיע עד סוף

2011 ל-30 חנויות. הפוטנציאל שלנו הוא שאם נפתח חנות אחת בכל מקום שאנחנו לא נמצאים בו כיום נוכל להגיע למצב לפתוח 50 חנויות".

 

לוי הדגיש כמה פעמים במהלך דבריו כי למרות הפריסה הנמוכה יחסית מול מתחריו העיקריים – שופרסל והרבוע הכחול – המכירות של הרשת שייסד גדולות פי 3 למטר מרובע מאלו של שתי הרשתות המתחרות. "יש לנו עוד 3 מיליון תושבים בישראל שלא הגענו אליהם ואנחנו צריכים לעשות זאת. אנחנו עדיין יכולים לפתוח עוד 50 חנויות מבלי שהדבר ייפגע במכירות שלנו, וזה אחד היתרונות הברורים שלנו מול המתחרים".

 

לוי הוסיף, כי "החברה שומרת במשך שנים על יציבות בשיעור הרווח הגולמי, שעמד בשנים האחרונות על ממוצע של 23% - אמנם נמוך מזה של המתחרים, אבל הרווח התפעולי שלנו הוא הרבה יותר גבוה משלהם ועומד על 7.4%. זה בגלל שאנחנו מוכרים יותר ובמחירים נמוכים יותר".

 

לוי הוסיף, כי "כשנגמור להתעסק במה שאנחנו יודעים, כלומר מכירת מזון ומוצרים נלווים לבית, נדע גם לנצל את נקודות המכירה הקיימות לכניסה לתחומים נוספים. הגדלת היקפי הפעילות היא תוך שמירה על רמת הוצאות נמוכה ושמירת נאמנות גבוהה של הלקוח. כל זה לא בא על חשבון האיכות".

 

רן אפרתי, חבר הנהלה בחברה, אמר כי "מה שמייחד אותנו זה שלמעשה מלבד אג"ח לציבור אין לנו חוב. זה מה שנותן לנו את חופש הפעולה והאיתנות הפיננסית. בסוף 2009 יש לנו 157 מיליון שקל במזומן בבנק".

  

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x