$
בורסת ת"א

תוספת לקוחות העבירה את ביטוח ישיר לרווח ברבעון

סיכמה את הרבעון עם רווח נקי של 17.5 מיליון שקל. מנכ"ל החברה: "תקופת אי הוודאות הנוכחית בה רגישות הצרכן למחיר עולה, טומנת בחובה הזדמנויות רבות עבורנו"

רחלי בינדמן 09:1524.05.09

ביטוח ישיר (ישיר איי.די.איי) מדווחת על דוחות הרבעון הראשון: הפרמיות מעסקי ביטוח כללי הסתכמו בכ-193.9 מיליון שקל בהשוואה לכ- 164.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-18% אשר נובע מגידול בתיק המבוטחים. הפרמיות מעסקי ביטוח חיים וחסכון לטווח ארוך הסתכמו בכ-44.7 מיליון

שקל בהשוואה לכ-39.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 13% אשר נובע מגידול בתיק המבוטחים.

 

ההכנסות הסתכמו בכ-253.6 מיליון שקל לעומת כ-195.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-30%.

 

הרווח מעסקי ביטוח כללי הסתכם בכ-29.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-781 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח מעסקי ביטוח חיים וחסכון לטווח ארוך הסתכם בכ-3.3 מיליון שקל בהשוואה לרווח של כ-2.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווחים מהשקעות, נטו הסתכמו בכ-27.6 מיליון שקל בהשוואה לרווח של כ-1.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח הנקי הסתכם בכ-17.5 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-2.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

 

את הרבעון הראשון סיימה חברת הביטוח עם עודף הון של 35 מיליון שקל על ההון המינימאלי שדורש המפקח על הביטוח מחברה מבטחת. נכון למועד פרסום הדוח עומד ההון העצמי כבר על עודף של 75 מיליון שקל. הסיבה המרכזית לגידול ברווחיות ובחיזוק ההון העצמי הוא רווחי ההשקעות כתוצאה מהתיקון שחווו השווקים ברבעון הראשון של השנה. רווחי החברה מהשקעות הסתכמו ב-27.6 מיליון שקל לעמת רווחי השקעה של 1.4 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל אשתקד.

 

רביב צולר, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו שמחים לראות כי מאמצנו נושאים פרי וכי מגמת הצמיחה בשורת ההכנסות ובהיקף פעילות החברה אשר שררה לאורך כל שנת 2008 ממשיכה גם ברבעון הראשון של השנה. מהלכי ההתייעלות שנקטנו בשנה האחרונה, השיפור ביכולות התפעוליות של החברה וההקפדה על חיתום איכותי יחד עם השיפור בשווקי ההון סייעו לנו להציג רווח בשורה התחתונה ואנו רואים בתוצאות הרבעון הראשון עדות נוספת לחוזקו של המותג "ביטוח ישיר". אנו מאמינים כי תקופת אי הוודאות הנוכחית בה רגישות הצרכן למחיר עולה, טומנת בחובה הזדמנויות רבות עבורנו. יכולתנו לבנות לצרכן הצעה אטרקטיבית תוך הקפדה על חיתום איכותי, להגיב מהר לשינויים בסביבה העסקית ולהמשיך בשיפור היכולות הטכנולוגיות של החברה הם שיהוו יתרון משמעותי עבורנו וסייעו לנו לנצל את תקופה זו להמשך הגדלת היקף פעילות החברה על מנת לצאת ממנה שחקן חזק ודומיננטי עוד יותר."

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x