שיווקיסט

שיווקיסט

כלכליסט ו"מנהלי שיווק מצייצים" משיקים זירת שיווק חדשה

הכירו את שיווקיסט - זירת תוכן חדשה המוקדשת לעולמות השיווק והפרסום, פרי שיתוף פעולה של כלכליסט וקבוצת "מנהלי שיווק מצייצים"

שירות כלכליסט 09:0322.03.21

כלכליסט וקהילת השיווק הוותיקה, מנהלי שיווק מצייצים, המציינת בימים אלה 6 שנות פעילות, משיקים ביחד זירת תוכן שיווקית חדשה ומשותפת בשם "שיווקיסט".

 

זירת התוכן החדשה תוקדש באופן בלעדי לעולמות השיווק והפרסום, תשלב ראיונות בלעדיים עם אנשי השיווק המובילים בישראל ותכלול פינות תוכן קבועות בסגמנטים ובקטגוריות הרלוונטיות כגון ניהול השיווק, ניהול קהילות, עולמות הרשתות החברתיות והסושיאל ועוד.

 

בהשקת הזירה החדשה שצולמה באולפני כלכליסט בהשתתפות אנשי מערכת כלכליסט, השתתפו סמנכ"ל השיווק של סמסונג, רונן סלם, ומעין שריג, מנהלת התקשורת של פייסבוק ישראל.   

מנהלי שיווק מצייצים. מימין לירן פורמן, טל ספיבק ואמיר שניידר מנהלי שיווק מצייצים. מימין לירן פורמן, טל ספיבק ואמיר שניידר צילום: גדעון מרקוביץ

 

סמנכ"לית הפיתוח העסקי של כלכליסט, נועה תמיר, התייחסה לזירה החדשה ואמרה: "שיווקיסט, זירת השיווק החדשה של כלכליסט ו'מנהלי שיווק מצייצים' באה לענות על צורך אמיתי לזירת תוכן משמעותית בתחום השיווק, טכנולוגיות השיווק והפרסום, חדשנות וקריאייטיב. אני נרגשת לקראת שיתוף הפעולה עם 'מנהלי שיווק מצייצים' ובטוחה שנביא ערך משמעותי לכל קהילת הפרסום והשיווק בישראל".

 

איל פאר, מנכ"ל כלכליסט מסר: "זו יוזמה ברוכה ומתבקשת ואך טבעי שכלכליסט ו'מנהלי שיווק מצייצים' ישתפו פעולה. אני שמח מאוד על החיבור עם קהילת השיווק ובטוח שכולנו נרוויח מכך".

 

מהנהלת קהילת השיווק מנהלי שיווק מצייצים, אמיר שניידר, מייסד הקהילה וטל ספיבק, מנהל שותף, נמסר "אנחנו מתרגשים להשיק ביחד עם כלכליסט את זירת השיווק החדשה המשותפת, זירה מקצועית שתהיה עשירה בתוכן הרלוונטי לאנשי השיווק ומביעים הערכה רבה למערכת כלכליסט שהביעה אמון בנו, כקהילת השיווק הגדולה, הוותיקה והחזקה בישראל, כשותפים אסטרטגיים לדרך. אנחנו בטוחים שבשילוב הכוחות שלנו עם כלכליסט, נוכל להביא את שיווקיסט למרכז הבמה השיווקית בישראל". 

 צילום: שאטרסטוק

 

x