פרסום ושיווק

מנכ״ל טמבור: ״התאוששנו בקיץ, אבל אנחנו חוששים מהסגר השני"

מיכה שריר, מנכ״ל טמבור, אומר בראיון ל״כלכליסט״ כי החברה הצליחה להתגבר על הצניחה במכירות בגל הראשון ואף רשמה שיאי מכירות בחודשים האחרונים, "אבל אנחנו חוששים מאד מהסגר הנוכחי, שלא ברור כמה זמן יימשך". לאחרונה יצאה טמבור לדרך חדשה של קיימות והשיקה פתרונות צבע סביבתיים: ״הצבע החדש יאפשר לנו לנשום אוויר טוב יותר בחדרים״

ענבל עומר 11:0704.10.20
 
x