שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

מכבי ת"א מחליפה את נותנת החסות: מפוקס לחברת פלייטיקה

פוקס היתה נותנת החסות של המועדון במשך 5 שנים. פלייטיקה, מפתחת משחקי הרשת, מעניקה חסות גם לסביליה הספרדית. הערכה היא שסכום החסות יהיה גבוה שזה של פוקס - כ-1.2 מיליון דולר בשנה

אורנה יפת 14:3506.08.20

לאחר חמש שנים, הודיעה מכבי תל אביב לנותנת החסות הראשית, חברת פוקס, על סיום חוזה ההתקשרות עימה, שנה לפני תום החוזה בין הצדדים. החסות של פוקס לקבוצת הכדורסל עמדה על מיליון דולר לעונה. במקביל מכבי תחתום על חוזה חסות ראשי עם חברת פלייטיקה, מפתחת משחקי הרשת הישראלית שמעניקה חסויות, בין השאר, גם לסביליה הספרדית.

 

על פי הערכות בשוק, נפח החוזה של מכבי עם פלייטיקה, יהיה תלוי בהצלחות של הקבוצה על המגרש - ביורוליג ובליגה הישראלית. ההסכם יכול להיות גדול יותר משל פוקס (כ-1.2 מיליון דולר לשנה).

 

למועדון צפויה שנה מאתגרת הצפויה למועדון ולענף הספורט בכלל. ביד אליהו 10,700 מקומות ובשלב זה הקבוצה עוד לא החלה למכור מנויים לאוהדיה, בשל הגבלות המדינה בכל הנוגע להתקהלויות. בעונה החולפת מכר המועדון 9,500 מנויים.
שחקני קבוצת מכבי תל אביב עם חולצות הספונסרית שחקני קבוצת מכבי תל אביב עם חולצות הספונסרית צילום: עוז מועלם

 

מכבי תל אביב התחברה לקבוצת פוקס, הנחשבת לקבוצת הקמעונאות החזקה בישראל, בשנת 2015. פוקס חתמה על החוזה מול מכבי תל אביב לאחר שזו סיימה התקשרות עם חברת אלקטרה.

 

במכבי תל אביב היו עד היום בסך הכל שלוש נותנות חסות ראשיות: עלית שליוותה את הקבוצה קרוב ל-40 שנה, אלקטרה וקבוצת פוקס.

 

כנותנת חסות ראשית זכתה פוקס לחשיפה גדולה על מגרשי הכדורסל בארץ ובעולם. לוגו החברה התנוסס על גופיות השחקנים ועל מסכי לד במגרשים, אך גולת הכותרת של נותן חסות ראשי היא בשם הקבוצה שמותאם לשם נותן החסות ובשנים האחרונות נקרא מועדון הכדורסל המעוטר - "מכבי פוקס תל אביב". בנוסף, החשיפה באה לידי ביטוי בתלבושות הרשמיות של השחקנים באימונים ובארועים שונים אליהם הגיעו.

 

 

x