$
פרסום ושיווק

סופר־פארם מגייסת מותג איפור נוסף לקרב מול Be

החברה תייבא בלעדית לישראל את המותג מייקאפ רבולושיין, מותג איפור בריטי שצומח בשנים האחרונות בעיקר בזכות פופולריות ברשתות החברתיות; תשקיע במהלך 2 מיליון שקל בשנה הראשונה

נווית זומר 08:2124.02.20

קרבות הפארם עולים שלב, והרשתות נלחמות על זיכיונות בלעדיים למותגים חדשים. ל”כלכליסט” נודע כי סופר־פארם תייבא בלעדית לישראל את המותג מייקאפ רבולושיין, מותג איפור בריטי שצומח בשנים האחרונות בעיקר בזכות פופולריות ברשתות החברתיות. הרשת תשקיע במהלך 2 מיליון שקל בשנה הראשונה.

 

מנכ”ל סופר־פארם ניצן לביא מנכ”ל סופר־פארם ניצן לביא צילום: אביגיל עוזי

 

סופר־פארם, לנוכח התחרות מול Be של שופרסל, פועלת להרחיב את מגוון המותגים הבלעדיים ביבוא עצמי. רבולושיין מצטרף לשורה של מותגים שפונים בעיקר לצעירים במחירים נגישים שהרשת השיקה בשנה שעברה בבלעדיות כגון פיקסי, מילוקה וסו.קו. השקת רבולושיין תתבצע במהלך שבוע האופנה תל אביב במרץ הקרוב ובאתר הרשת, ובהמשך החודש המותג ייפרס בעשרות סניפים. המותג משתייך לקבוצת Beuty Tam הבריטית, והושק רק בשנת 2013. המוצרים המזוהים עמו ביותר הם, בין היתר, פלטות איפור הכוללות מגוון רחב של צלליות בצבעים עזים. הוא נחשב לאחד ממוצרי הביוטי הצומחים בקצב המהיר ביותר, כשב־2018 צמחו מכירותיו ב־%60 והסתכמו בכ־114 מיליון ליש”ט. מחוץ לבריטניה ניתן להשיגו היום במעל ל־55 מדינות, כשחלק הארי מהמכירות נעשה באונליין. דני לוזון, משנה למנכ”ל סופר־פארם, אמר כי המותג מגיע לארץ לאחר שהצליח בסניפי הרשת בפולין: “כדי לבדל את עצמנו מהנעשה בשוק ולהיות אטרקטיביים גם מול העולם, אנחנו פועלים בשנתיים האחרונות להגדיל את מגוון המותגים שניתן להשיג רק אצלנו”.

x