$
פרסום ושיווק

יינות ביתן סוגרת שני סניפים בקונספט "שוק"

ינות ביתן מחסלת את סניפי השוק שהשקיעה בהם 30 מיליון שקל ומסבה אותם לליקוט הזמנות מקוונות. ביתן מנהל מגעים למכירת לפחות שתי חנויות "שוק" נוספות

נורית קדוש 08:1815.01.20
רשת המזון יינות ביתן של נחום ביתן סוגרת שני סניפים בקונספט "שוק" ומסבה אותם לחנויות "שחורות" לליקוט הזמנות מקוונות. עם החנויות שייסגרו נמנית החנות הראשונה בקונספט, שנפתחה לפני חמש שנים ברחובות בהשקעה של 15 מיליון שקל. השקת חנות זו לוותה באירוע פתיחה חגיגי בהשתתפות גורמים רבים בענף. יינות ביתן תסב למרכז ליקוט גם את סניף ה"שוק" בקריית אתא, שההשקעה בו גם מוערכת ב־15 מיליון שקל.

 

הסניף ברחובות, שייסגר. היה בסיס לקונספט חדש הסניף ברחובות, שייסגר. היה בסיס לקונספט חדש צילום: מיקי נעם אלון

 

ביתן ביצע בשעתו את השקעת הענק בחנות ברחובות מתוך הערכה כי יוכל לבסס עליה פורמט חנויות ענק שיציעו בחלל אחד סופרמרקט, שוק אורגני, מסעדה בית יין ובית קפה. בשיאו, מנה הפורמט 13 חנויות בהשקעה מוערכת של 85 מיליון שקל. שתיים מחנויות אלו נמכרו לוויקטורי, שני הסניפים האמורים יוסבו וביתן מנהל מגעים למכירת לפחות שתי חנויות "שוק" נוספות.

 

כיום אין ליינות ביתן פעילות אונליין משמעותית והליקוט להזמנות המקוונות נעשה מחנויות הרשת הרגילות. חנויות הליקוט החדשות לא יחליפו את הליקוט בחנויות הקיימות אלא יפעלו לצדן. הסבת החנויות נראית כצעד נוסף במהלכי ההתייעלות שבהם נוקט ביתן, המצוי במחנק אשראי ומנסה לגייס משקיע או למכור סניפים נוספים.

 

x