$
פרסום ושיווק

קבוצת קסטרו-הודיס סוגרת את פעילות מותג אקססורייז

חנויות אקססורייז יוסבו לחנויות מותג האיפור קיקו מילנו - אחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה. כמו כן ייסגר אתר הסחר לאדילה אותה רכשה בספטמבר 2018

אורנה יפת 10:2630.12.19

קבוצת קסטרו הודיס סוגרת את פעילות המותגים המפסידים. קבוצת האופנה תסגור את פעילות מותג אקססורייז שרכשה במסגרת המיזוג עם קבוצת הודיס ואת אתר הסחר לאדילה אותו רכשה בספטמבר 2018.

 

 

 

חנויות אקססורייז, שאת הזכיון עליו ואת פעילותו רכשה הודיס מפישמן רשתות, יוסבו לחנויות מותג האיפור קיקו מילנו - אחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה.

 

חנות אקססורייז חנות אקססורייז צילום: אבי ולדמן

 

קסטרו הודיעה כי בשנת 2020 החליטה להתמקד במותגי הליבה של הקבוצה: קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, קיקו מילנו, איב רושה, אורבניקה וטופטן.

 

"לקראת סיום שנת 2019 החלטנו לסגור את מותג לאדילה און ליין ואת רשת אקססורייז, שחלק מחנויותיה יהפכו לחנויות חדשות של מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו המצליח. זאת כחלק מתהליך התמקדות בפעילויות הליבה", נמסר מהחברה.

 

לדברי רון רוטר משנה למנכ"ל קסטרו: "מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו, מהווה היום את אחד ממנועי הצמיחה המצליחים של קבוצת הודיס-קסטרו" .

 

המותג הושק ב 2018, וכולל כיום 7 חנויות ברחבי הארץ ויורחב עם 11 חנויות אקססוריז בשנה הקרובה.

 

x