שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

אחרי שנה בלבד קבוצה קסטרו - הודיס סיימה את שיתוף הפעולה עם קים קרדשיאן

החוזה עם אושיית האינסטגרם נחתם לשנתיים, אלא שהפעילות לא הניבה את התוצאות המצופות ובקסטרו לא היו שבעי רצון משיתוף הפעולה. הבוקר הודיעה החברה כי סיימה את ההתקשרות עם קרדשיאן

אורנה יפת 09:4805.12.19

עכשיו זה רשמי. קבוצת האופנה קסטרו – הודיס סיימה את שיתוף הפעולה עם קים קרדשיאן. קרדשיאן גויסה לפני שנה לצורך קידום מותג המשקפיים קרולינה למקה בארה"ב.

 

 

 

קים קרדשיאן ובר רפאלי בצילומים לקמפיין. ארכיון קים קרדשיאן ובר רפאלי בצילומים לקמפיין. ארכיון צילום: Mert Alas and Marcus Piggott

 

השת"פ עם אושיית האינסטגרם נחתם למשך שנתיים ובחברה תלו תקווה כי קרדשיאן תביא טראפיק גבוה למותג בדמות חשיפה של חלק מ-152 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. אלא שהפעילות לא הניבה את התוצאות המצופות ובקסטרו לא היו שבעי רצון משיתוף הפעולה.

 

קרדישאן קיבלה מקסטרו סכום של 6 מיליון דולר וכפי שדיווחה החברה בדו"ח הכספיים לרבעון שלישי, מתחילת השנה היא הפסידה 48.6 מיליון שקל על פעילות קרולינה למקה בארה"ב.

 

הבוקר הודיעה קבוצת האופנה כי הגיעה להסכמות מסחריות עם החברה שבבעלות קים קרדשיאן ווסט, בדבר סיום השירותים שתתן קרדישאן לחברה, החל מה-26 בנובמבר.

x