$
פרסום ושיווק

רשת פתאל תפסיק להגיש קשיות מפלסטיק החל מ-1 בינואר

רשת המלונות הישראלית תפסיק להגיש קשיות באופן אוטומטי ותעבור לקשיות מתכלות מקרטון. מנכ"לית פתאל, אביה מגן מזרחי: "אנחנו בוחנים גם מהלכים עתידיים של הוצאת בקבוקוני הפלסטיק הקטנים של שמפו וקרם גוף ובמקומם לשים מתקנים קבועים"

אורנה יפת 17:4729.10.19

מגמת הוצאת קשיות הפלסטיק משימוש נמשכת בעוצמה. המגמה שהחלה ברשתות מסעדנות ובתי קפה כגון לנדוור, ג'פניקה ואחרים מקבלת תאוצה ומתפרסת גם לתחום המלונאות. לכלכליסט נודע רשת פתאל תפסיק להגיש קשיות מפלסטיק החל מ- 1 בינואר 2020.

 

רשת המלונות הישראלית מגישה בשנה 2.75 מיליון קשיות פלסטיק בשנה וההוצאה עליהם מוערכת בכ-20 אלף שקל בשנה. הרשת תפסיק להגיש קשיות באופן אוטומטי ולקוח שיבקש קשית יקבל קשית מתכלה.

 

 

קשיות מפלסטיק קשיות מפלסטיק צילום: רויטרס

 

 

עלות קשיות מתכלות מקרטון, גבוהה פי 5 מקשיות הפלסטיק אולם ברשת מקווים כי השימוש בקשיות יופחת באופן כללי כך שהמהלך לא ילווה בהוצאה כספית נוספת.

 

בימים האחרונים פועלים מנהלי הרכש של פתאל מול חברות המספקות קשיות מקרטון, על מנת להכניס את הקשים המתכלים.

 

"הוצאת הקשיות זה מהלך שאפשר לעשות אותו מיידית והוא יהיה אחד מהמהלכים שהרשת עתידה לבצע כדי לשמור על הגלובוס" מסרה אביה מזרחי-מגן מנכ"לית רשת פתאל בהמשך לפניית כלכליסט.

 

"אנחנו בוחנים גם מהלכים עתידיים של הוצאת בקבוקוני הפלסטיק הקטנים של שמפו וקרם גוף ובמקומם לשים מתקנים קבועים. בנוסף נבחן פיילוט בשלוש מלונות באילת וים המלח של החלפת כוסות חד פעמיות בכוסות מפוליקרבונט". 

 

רשת פתאל מונה 213 בתי מלונות ברחבי העולם, תחת המותגים: הרודס, לאונרדו, NYX, U, רוטשילד 22 ובכר האוס שנפתח לאחרונה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x