$
פרסום ושיווק

ההרעלה מהטונה: המקרר היה מקולקל; המנכ"ל לעובדים: "אין מקום לתקלות מסוג זה"

לכלכליסט נודע, כי בביקורת התברואתית שערכו נציגי משרד הבריאות בסניף התגלתה בעיה גם בטיפול בטונה הגולמית. תוצאות המעבדה לדגימות הטונה יתקבלו מחר בבוקר, בינתיים הסניף סגור

נורית קדוש 20:2216.10.19

סניף ארומה תל אביב בדרך מנחם בגין בתל אביב ישאר סגור עד תיקון הליקויים. כך עולה מהודעת משרד הבריאות בתום שימוע שנמשך כ-4 שעות לנציגי החברה. 2 לקוחות הסניף שאכלו כריך טונה אושפזו בבית החולים עם תסמיני אלרגיה קשים. במכתב ששלח לעובדי ארומה תל אביב, כתב המנכ"ל רון דן: "אין ולא יהיו מקום לתקלות מסוג זה ברשת שלנו".

 

 

 

 

בביקורת התברואתית שערכו נציגי משרד הבריאות בסניף התגלתה בעיה במקרר הסניף ובטיפול בטונה הגולמית. במשרד הבריאות ממתינים לתיקון הליקויים, וכן לתוצאות המעבדה לדגימות הטונה שיתקבלו מחר בבוקר, בטרם יוחלט כיצד להמשיך לפעול.

 

סניף ארומה תל אביב בדרך בגין בת"א סניף ארומה תל אביב בדרך בגין בת"א צילום: אבי מועלם

 

מהמשרד נמסר: "במהלך השימוע הוצגו לנציגי הרשת הממצאים שעלו בביקורת התברואתית ובהם אי עמידה בנהלי משרד הבריאות ואי עמידה בהנחיות היצרן. נציגי העסק הונחו לתקן את הליקויים לפני קבלת אישור לפתיחתו מחדש לציבור. משרד הבריאות ממשיך לבדוק את האירוע ברמה המקומית וברמה הארצית. במשרד ממתינים לתוצאות המעבדה המדויקות שיגיעו מחר בבוקר".

 

תגובת ארומה תל אביב: "שיתפנו פעולה באופן מלא עם נציגי משרד הבריאות, וזאת בנוסף לבקרה העצמאית שהיא מקיימת באמצעות חברה חיצונית. כפי שהתחייבנו - כלל הליקויים שיימצאו יתוקנו, ויפורסמו בתום התחקיר לציבור הרחב. הסניף בו אותרו הליקויים נסגר על ידנו מיד עם היוודע דבר האירוע והוא יישאר סגור עד הודעה חדשה. אנו עדיין ממתינים לתוצאות המעבדה של מוצרי הטונה שנשלחו לבדיקה".

 

המנכ"ל: "אני מתנצל בפני שני הלקוחות שנפגעו"

 

שעות ספורות לאחר סיום השימוע, ממנו עולה בשלב זה כי ארומה תל אביב פעלה בניגוד לנהלי משרד הבריאות ויצרנית הטונה, מתנצל מנכ״ל הרשת רון דן בפני הלקוחות שאושפזו ומודיע על הגברת הבדיקות בסניפים. במכתב ששלח לעובדי ארומה ת"א כתב דן, ״אני מבקש לנצל במה זו על מנת להתנצל בפני שני הלקוחות שנפגעו. התקלה הנקודתית שאירעה אתמול עדיין נמצאת בבדיקה מעמיקה, אך כבר כעת, עוד טרם התגבשו מסקנות מלאות מהתחקיר, ברצוני להבהיר כי אין ולא יהיו מקום לתקלות מסוג זה ברשת שלנו״.

 

דן הוסיף כי הרשת משרתת מידי יום 30 אלף לקוחות ומספקת כ-10 מיליון מנות מזון בשנה, כך שלקוחותיה הם הנכס החשוב ביותר. ״בענייני בריאות – אין ולא יהיו פשרות. בימים הקרובים ייערכו בסניפי הרשת בקרות קפדניות נוספות ע"י חברות חיצונית, בנוסף לבקרות הקבועות והשוטפות, וייערך ריענון לנהלי התברואה השונים. אנו נפיק את הלקחים ונשפר את הטעון שיפור״.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x