$
פרסום ושיווק

רשת אפריל מרחיבה את פעילותה בחו”ל; סניף אחד כבר נפתח בצרפת

רשת הביוטי תרחיב את המותג הפרטי שלה ל־350 חנויות של החברה־האם, בוגרט, בצרפת, גרמניה ובלגיה. “אנחנו לא במגרש של הפארם", אומר המנכ"ל

נורית קדוש 08:4215.10.19

רשת אפריל מרחיבה את פעילותה בחו”ל. ל”כלכליסט” נודע כי בעלת הרשת, חברת בוגרט הצרפתית, הקימה סניף ראשון של אפריל במתכונת “חנות בתוך חנות”, בבית הכלבו הצרפתי PRINTEMPS בעיר מץ שבצרפת. מדובר בפיילוט הכולל את ניהול כל מחלקת הקוסמטיקה של בית הכלבו על ידי אפריל.

 

בנוסף, אפריל תרחיב את המותג הפרטי שלה מתחום הטואלטיקה לתחום האיפור והבישום והמוצרים ישווקו בכ־350 חנויות החברה־האם בצרפת, גרמניה ובלגיה. את המהלך תלווה כפרזנטורית הדוגמנית הישראלית בר זומר, שכיום היא חלק מנבחרת הפרזנטוריות של רשת החנויות בישראל.

 

 

דוכני רשת אפריל בעיר מץ, צרפת דוכני רשת אפריל בעיר מץ, צרפת צילום: יח"צ

 

ארז חלבי, מנכ”ל רשת אפריל, טוען כי אפריל לא הושפעה מחילופי הבעלות על רשת ניו־פארם והניסיון לייצר תחרות ענפית: “אנחנו לא במגרש של הפארם. אנחנו מציעים חוויית קנייה ושירות ייחודיים בתחום הביוטי, ולכן אין משקל לזהות הבעלים של רשתות הפארם”. מה שכן השפיע על תחום הקוסמטיקה הסלקטיבית הוא מדיניות השמים הפתוחים, שהגבירה את תדירות הנסיעות של הישראלים לחו”ל: “זה נכון שתדירות הנסיעות של הישראלים לחו”ל עלתה, אבל אין קורלציה בין תדירות הנסיעות לתדירות הכניסה לדיוטי פרי.

 

“בנוסף, פערי המחירים בין הדיוטי פרי לישראל ירדו משמעותית ומסתכמים בגובה המע”מ, כך שהישראלים כבר לא מחכים לנסיעה לחו”ל כדי לקנות קוסמטיקה”. לדברי חלבי, המגמה של כניסת מותגי קוסמטיקה זולים לישראל תלך ותדעך: “תמיד היו מוצרי קוסמטיקה זולים, שההשפעה שלהם על השוק אינה דרמטית. לא מדובר במוצר שקונים בכל יום או בכל שבוע, אז פער של עשרות שקלים למוצר לא באמת מכריע את הכף עבור הקונה. עם זאת, שוק האולטרה־זול שצמח פה גדול מדי ויצא מפרופורציה, אבל להערכתי לא לאורך זמן”.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x