שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בשל קצר חשמלי: מי עדן מבצעת ריקול למתקני מים ביתיים מסדרת סמייל

מבדיקת החברה עולה כי בדגם זה קיים חשש לכשל בכרטיס האלקטרוני של המתקן, שעלול לגרום לקצר חשמלי

נורית קדוש 10:4107.10.19

מי עדן עושה ריקול מחשש לקצר חשמלי. בעקבות 4 מקרי קצר חשמלי שאירעו במתקני "סמייל" בביתם של לקוחות החברה, מבצעת מי עדן ריקול למתקני המים הביתיים מאותה סדרה. החברה מסרה כי "בעקבות חשש לכשל טכני שהתגלה במתקן מים מדגם סמייל, הנמצא ברשות חלק קטן מלקוחותיה המוכרים והידועים לחברה, היא תאסוף במהלך השבועות הקרובים את המתקנים מהלקוחות הפעילים של החברה, ותחליפם במתקן חליפי". עוד נמסר כי מבדיקת החברה עולה כי בדגם זה קיים חשש לכשל בכרטיס האלקטרוני של המתקן, שעלול לגרום לקצר חשמלי. השיווק של מתקן סמייל הופסק לפני מספר חודשים בעוד שלאורך השנים בהם שווק הדגם בישראל נמכרו כ- 2,400 מתקנים, מהם נותרו כ- 900 לקוחות פעילים, המנויים לשירותי מי עדן.

 

מיכל של מי עדן סמייל מיכל של מי עדן סמייל צילום: מי עדן

 

עד לאיסוף כל המכשירים לגביהם קיים החשש לקצר חשמלי, מתבקשים בעלי המתקן סמייל לנתקו מחיבור החשמל מחשש להתלקחות המתקן, עד להחלפתו ע"י החברה בדגם חלופי. במקביל, החברה פונה ישירות לבעלי המתקן למתן הנחיות ופועלת בימים אלו לתיאום מועד להחלפה של מתקנים אלו במתקנים מדגם אחר.

 

ביולי החולף, ביצעה שטראוס ריקול למיכלי הגזה של מתקני תמי 4. מדגם באבל פלוס. זאת בעקבות שלושה מקרים, בהם בעת החלפת מיכל הגזה חד פעמי במכשיר מסוג זה, התנתק המיכל בעוצמה מהמכשיר. בחברה הסבירו כי המקרים נרשמו במקרים בהם החלפת המיכל בוצעה שלא בהתאם להוראות יצרן.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x