שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בלעדי

זאפה נמכרת לגולן עינת לפי שווי של 80 מיליון שקל

עינת, בעלי ארומה ושל כ-50% מרולדין, החזיק החל מינואר השנה ב-75% מהמניות של רשת מועדוני המוזיקה, כעת הוא רכש את החלק הנותר מידי המייסדים נועם ויוני פיינגולד

רז שכניק 14:0315.09.19

רשת מועדוני המוזיקה זאפה עוברת במלואה לידי איש העסקים גולן עינת. נודע כי עינת, שהחזיק החל מינואר השנה ב-75% מהמניות, רכש את החלק הנותר מידי האחים נועם ויוני פיינגולד. העיסקה בוצעה לפי שווי של 80 מיליון שקל לזאפה.

 

 

 

זאפה הוקמה בשנת 2004 על ידי יוני, נועם ורותי פיינגולד, עם פתיחת הסניף הראשון ברמת החייל בת"א. הרשת נוסדה על בסיס קונספט של ארוחות בתפריט עשיר, המקדימות הופעה אינטימית של אמנים, מהלך שגרם למהפך בתרבות ההופעות בישראל ומשך גם את האמנים הגדולים שעד אז נרתעו מהופעות כאלה, דוגמת שלמה ארצי, יהודה פוליקר, ריטה, אביב גפן ומשינה.

 

גולן עינת גולן עינת צילום: רן ברגמן

 

 

בבעלות זאפה עוד שבעה מתחמי הופעות בישראל: בירושלים, בחיפה, בנימינה (אמפי שוני), הרצליה, לייב פארק בראשון־לציון, כרם ברקן ובית גבריאל. בימים אלה מקימה הרשת מתחם הופעות בפרויקט מידטאון בת"א, שיוכל להכיל 1,000-800 איש ובדרך סניפים גם בבאר שבע ובעזריאלי ראשונים בראשון לציון.

 

עינת נכנס לזאפה בשנת 2014 באמצעות קבוצת GEG בבעלותו, הכוללת כוללת חברת נדל"ן, רשת בתי הקפה והמאפים רולדין, רשת בתי הקפה ארומה תל אביב, רשת ההמבוגרים קפטן וזאפה. הקבוצה מגלגלת מחזור של יותר מ-1.2 מיליארד שקל בשנה, כאשר רולדין אחראית ל-550 מיליון, זאפה ל-300 מיליון שקל בשנה, ארומה תל אביב 200 והשאר נע סביב הנדל"ן.

 

יוני פיינגולד מייסד זאפה תל אביב יוני פיינגולד מייסד זאפה תל אביב צילום: אוראל כהן

 

בחמש השנים האחרונות הגדיל עינת את חלקו בזאפה עד רכישת מלוא הבעלות כעת. למנכ"ל הרשת מונה לפני חודשיים משה הלוי, שהוא גם מנכ"ל קבוצת GEG של עינת. יוני פיינגולד יפנה כעת לעסקים פרטיים, אחיו נועם יישאר בזאפה עד סוף השנה כדי להוביל מיזמים של החברה וייעץ לה.

 

"מצאנו מותג בלתי רגיל בעולם המוזיקה, יוצא דופן, וכל הקרדיט למשפחת פיינגולד", אומר הלוי, "הלקוח מספר 1 שלנו הוא האמן. זו האסטרטגיה בזאפה הרבה שנים וכעת ניקח אותה צעד אחד קדימה. התפקיד שלנו הוא לספק פלטפורמה רחבה ככל האפשר לטובת האמנים הישראלים. תקציב הפרסום שלנו יעמוד על 20 מיליון שקל ל-2020 והמופעים יגיעו בצורה משמעותית יותר לקהל הרחב. אנחנו בוחנים גם הבאת הופעות מחו"ל בהמשך אחרי שבשלוש השנים האחרונות נעדרנו מהשוק הזה כמעט".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x