$
פרסום ושיווק

סופר־פארם מרחיבה את המותג הפרטי: תמכור סדרת מוצרי גילוח לגבר

ל”כלכליסט” נודע כי סופר־פארם חברה לפיליפס העולמית שלראשונה תייצר מוצרים במותג פרטי, לייף, לרשת קמעונאית ישראלית

אורנה יפת 08:4123.07.19

רשת סופר־פארם רוצה לנגוס בנתח מקטגוריית מוצרי הטיפוח לגבר שהולכת ותופסת תאוצה. ל”כלכליסט” נודע כי סופר־פארם חברה לפיליפס העולמית שלראשונה תייצר מוצרים במותג פרטי, לייף, לרשת קמעונאית ישראלית.

 

את החיבור בין פיליפס לבין סופר־פארם יצרה חברת כמיפל, ספקית של הרשת.

 

סדרת המוצרים שייצרה פיליפס ללייף סדרת המוצרים שייצרה פיליפס ללייף

 

במסגרת שיתוף הפעולה ייצרה פיליפס לרשת הפארם ארבעה מוצרי טיפול לגבר שפותחו על פי דרישת סופר־פארם: מכונת גילוח, ערכת טיפוח, מכשיר לגילוח וקיצור שיער הגוף וקוצץ שיער. עלות שיתוף הפעולה מוערכת בכמיליון שקל שיושקעו בשיווק ובמלאי. קטגוריית מוצרי הטיפוח לגבר מגלגלת בישראל כ־20 מיליון שקל בשנה על פי הערכות, ובסופר־פארם מקווים לתפוס כ־40% מהקטגוריה.

 

זו איננה הפעם הראשונה שסופר־פארם פועלת בקטגוריה, ויש לה שיתוף פעולה עם חברת פוג’יקום שמייצרת עבורה מכונות גילוח בסיסיות במותג לייף. “סופר־פארם התנסתה בשוק הזה עם יצרנים אחרים שייצרו עבורנו מכשור חשמלי תחת המותג לייף. עד היום מכרנו בעיקר מכונות תספורת לגבר שימשיכו להימכר במחירים נמוכים יותר ממוצרי פיליפס. המוצרים החדשים שייכים לקטגוריה של מוצרים יותר מתקדמים כמו מכונות לעיצוב הזקן. אלו לא המכונות הקלאסיות”, מסביר אופיר ענבר, ראש אגף שיווק מותג לייף בסופר־פארם. “אנחנו עובדים הרבה שנים על החיבור עם פיליפס, שהוא לא אלמנטרי. פיליפס לא עושים פרייבט לייבל אבל ‘התלבשנו’ על שת”פ אחד כזה שהם עשו ביוון. אנחנו מאמינים שנכון לנו להתחבר ליצרנים בינלאומיים”.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x