$
פרסום ושיווק

בנק הדואר משיק כרטיסים נטענים במט"ח לבני נוער

הכרטיסים יטענו בסכום מירבי של 2,500 שקל וניתן יהיה לבצע עימם רכישות בחו”ל ולקנות או-ליין

אביאור אבו 10:2801.07.19
בנק הדואר, חברה בת של דואר ישראל, משיקה שני כרטיסים הנטענים בשקלים ומט"ח, לנוער בגילאי 16-18. הכרטיס מבית מאסטרקארד יוכל להיטען בשקלים, יורו וליש"ט. הכרטיס מבית ויזה יוכל להיטען בדולרים.

 

 

 

הכרטיסים, שיקראו forever young, נראים כמו כרטיסי אשראי, אך אלו כרטיסי פריפייד שלא מקושרים לחשבון בנק או חברת אשראי, ועל כן יש להטעינם מראש בסכום מירבי של 2,500 שקל בחודש. את הכרטיסים ניתן יהיה לרכוש בהצגת תעודת זהות בסניפי דואר ישראל, והם יהיו על שמו של הרוכש.

 

הכרטיסים החדשים של בנק הדואר הכרטיסים החדשים של בנק הדואר

 

עם הכרטיסים החדשים יוכלו בני הנוער לעשות שימוש גם בחו"ל, ואף לבצע רכישות און-ליין באתרים ישראליים ובינלאומיים. כמו כן, ניתן יהיה לבצע משיכת מזומנים בכספומטים בארץ ובחו"ל. במקרה והכרטיס נגנב או אבד, בנק הדואר מבטיח כי הכסף יוחזר לקוח.

 

עלותם של הכרטיסים היא 45 שקלים באופן חד פעמי והם יהיו תקפים ל-5 שנים. עלות עמלת טעינה למטבע שקלי הינה 2%, ולמט"ח 1%, כאשר התשלום בכל בתי העסק הינו ללא עמלה.

 

חברת בנק הדואר מציעה כיום כרטיסים נטענים הכוללים שקלים ומט"ח, אך רק לגילאי 18 ומעלה ובטעינה של עד 20 אלף שקל בחודש.

 

לקראת השקת הכרטיסים, החברה ערכה סקר בחודש שעבר באמצעות מכון "שילוב I2R ", שהעלה כי 92% מבני הנוער בגילאי 16-18 נוהגים לקנות ברשת בתדירות כלשהי, כאשר קרוב לשליש מהמדגם ציינו כי הם קונים לפחות פעם בשבוע עד פעם בשבועיים-שלושה. סכום הקנייה הממוצעת של בני הנוער שנוהגים לקנות באינטרנט עומד על כ–145 ש"ח, והם רוכשים בעיקר דברי אופנה, סמארטפונים, אביזרים לטלפון, גאדג'טים ונעליים.

 

זאת ועוד, בני הנוער קונים פי 2 יותר באתרים בחו"ל (96%) מאשר באתרים בארץ (47%). האתרים המובילים בחו"ל בקרב בני נוער הם עלי אקספרס (71%) ו- eBay (68%,) ובפער ניכר אחריהם - אמזון (41%) ואסוס (34%). האתרים המובילים בארץ בקרב בני נוער הם עדיקה (18%) וטרמינל X (15%)ואחריהם יד2 (14%), עזריאלי.קום וקסטרו (10% כל אחד).

 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, מסר כי "מדינת ישראל היא שיאנית עולמית בתחום הסחר המקוון, ובני הנוער מהווים פלח משמעותי וחשוב מכלל הקונים ברשת. אנו רואים שגיל ההזמנות ברשת הולך ויורד, וההבנה הצרכנית של בני הנוער הולכת וגדלה. הכרטיסים יאפשרו לבני הנוער עצמאות מרבית ולהורים שליטה בהוצאות ושקט נפשי. כך בני הנוער וצעירים ילמדו להתנהל פיננסית בצורה נבונה ואחראית ללא חריגה בהוצאות”.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x