שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

ראיון כלכליסט

כניסת אמזון לישראל: "לא נתפלא אם קניון גדול יהפוך לבית אבות"

בענף הקמעונאות מעכלים את ההודעה הדרמטית של היום ומתכוננים לתחרות הקשה המסתמנת; אמיר איל, יו"ר אינפיניטי: "מרכזי הקניות יאלצו לעשות התאמות ונראה לחץ להוריד מחירים; סביר שבעתיד יוקם גם מרכז פיתוח גדול של אמזון בארץ"

ענבל עומר 18:1730.04.19

 


 

 

בענף הקמעונאות מעכלים את ההודעה הדרמטית של היום (ג'), על כניסתה של אמזון לישראל, ומתכוננים לתחרות הקשה המסתמנת.

 

קמעונאית הענק פנתה הבוקר בעברית למוכרים בישראל, והזמינה אותם למכור לראשונה באופן מקומי לצרכנים מקומיים.

 

 

אמיר איל, יו"ר אינפיניטי, מסביר בראיון ל"כלכליסט" כי "הקניונים ומרכזי הקניות יאלצו לעשות התאמות, ונראה לחץ להוריד מחירים. לא נתפלא אם קניון גדול יהפוך לבית אבות, וסביר שבעתיד נראה גם מרכז פיתוח גדול של אמזון בארץ".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x