שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

פרשנות

סימון המוצרים מתחיל בבית

תנובה בחרה בקוטג, הנחשב בריא, כקורבן סימון ראשון, כדי להרגיל את הצרכן לסימון האדום שיגיע בעתיד ליולו

נורית קדוש 08:1908.04.19
ההחלטה של תנובה להקדים את סימון אריזות המזון המזיק נבעה מאילוץ. כחברת המזון הגדולה בישראל, המייצרת מוצרי חלב מחד ומוצרי בשר מאידך, תחת המותג מאמא עוף, וכן מאפים תחת מותג מעדנות — לא היתה לה ברירה אלא להתחיל בסימון המוצרים בעוד מועד ובהדרגתיות כדי שעד סוף השנה היא תוכל לעמוד בתקנות המחייבות.

 

גביע קוטג' 9% גביע קוטג' 9%

 

אבל את האילוץ הזה תנובה תיעלה לטובתה: כקורבן הראשון היא בחרה את מוצר הדגל קוטג' בגרסתו הפחות פופולרית המכילה 9% שומן (הקוטג' הנמכר ביותר הוא זה המכיל 5% שומן וככזה אינו נדרש לסימון). שומן נחשב מזיק פחות מסוכר או מלח, ולכן היא בחרה ראשית במוצר שמגרעתו היא שומן. מלבד זאת, על אריזת הקוטג' ממילא מסומן בבולטות מספר אחוזי השומן, כך שהסימון האדום החדש ייטמע בשלל הכיתובים הקיימים.

 

למעשה בהקדמת יישום התקנות החדשות תנובה פועלת להרגיל את העין של הצרכנים לסמל המזיק, שניתן להעריך שגם כאשר הסמל האדום מתנוסס עליהם, על הגבינה הלבנה והקוטג', הם עדיין ייחשבו לבריאים. בדרך זאת, כשתגיע השעה לסמן את גבינת עמק הפופולרית ועתירת השומן ואת גבינות פיראוס עתירות הנתרן, סימונים אדומים לא יעוררו בהלה בקרב הצרכנים, והקרקע אף תוכשר לסימון מעדני החלב עתירי הסוכר והשומן.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x