$
פרסום ושיווק

תסתפקו בשלטי החוצות: קים קרדשיאן דחתה ביקורה בישראל

הכוכבת האמריקאית הייתה אמורה להגיע לארץ בשבוע הקרוב במסגרת שיתוף פעולה עם קרולינה למקה מקבוצת קסטרו הודיס. החברה פרסה שלטי חוצות של הקולקציה החדשה בעיצובה, בעלות של 5 מיליון שקל

אורנה יפת 11:3016.03.19
קים קרדשיאן ווסט ביטלה את הגעתה המתוכננת לישראל. הכוכבת האמריקאית אמורה הייתה להגיע לארץ בשבוע הבא ולהיפגש ביום שלישי הקרוב ה-19.3 עם מעריצים בקניון הזהב בראשון לציון במסגרת שיתוף פעולה עם מותג המשקפיים קרולינה למקה, מקבוצת האופנה קסטרו הודיס.

 

על פי ההערכות, קרדשיאן ביטלה את הביקור הצפוי בשל ירי הטילים מעזה ביום חמישי בערב.

 

ביטול הביקור בא לאחר שקסטרו כבר פרסה שלטי חוצות ברחבי הארץ המפרסמים את הקולקציה החדשה, שקים עיצבה וממותגים בשמה. קסטרו השקיעה בפריסת השלטים כ-5 מיליון שקל.

קים קרדשיאן ווסט עם משקפי קרולינה למקה קים קרדשיאן ווסט עם משקפי קרולינה למקה צילום: Kim Kardashian West

 

 

לדברי רון רוטר, סמנכ"ל כספים בקסטרו, "השלטים מפרסמים את הקולקציה שנמכרת בחנויות ותמשיך להימכר ללא קשר למועד הביקור, וכי עיקר הפעילות עם קים מתמקדת בארה"ב ולכן לדחיית הביקור בארץ השפעה לא משמעותית על כך. אנחנו ממשיכים קדימה כרגיל".

 

בספטמבר האחרון הודיעה קבוצת קסטרו שקרדשיאן נכנסה לשותפות בחברת המשקפיים קרולינה למקה וכי היא תקבל 10% מחברה בת אמריקאית שתהיה אחראית על הפעילות של קרולינה למקה בארה"ב. החברה אמורה להתחיל פעילות ברבעון השני של 2019. עוד נמסר באותה העת כי קרדשיאן תקבל כ-5% ממכירות המשקפיים שהיא תעצב עבור המותג. תשלום נוסף תקבל קרדשיאן עבור הובלת קמפיין לקרולינה למקה.

 

החיבור בין קרולינה למקה לבין קרדישאן נעשה באמצעות דוגמנית המותג בר רפאלי. בחברה דיווחו בעבר כי ההשקעה בקמפיין ובהשקת האתר החדש של קרולינה למקה ובקידום המותג בארה"ב מוערכת ב-20-30 מיליון דולר. ההסכם עם קרדשיאן נחתם לשנתיים החל ממרץ 2019.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x