$
פרסום ושיווק

TNT עוברת למודל של זכיינות כדי להתרחב

ל"כלכליסט" נודע שהבעלים החדש עלי חיאדרה החל בהעברת הסניפים לזכיינות ומתכוון להרחיב את הרשת האופנה ל־45 סניפים עד סוף 2019

אורנה יפת 08:2531.10.18

הבעלים החדשים של רשת האופנה לצעירים TNT עלי חיאדרה מעביר את הרשת למודל זכיינות. ל"כלכליסט" נודע כי חיאדרה, שהיה בעצמו זכיין של הרשת, החל במהלך להעברת חלק מהסניפים הקיימים למודל של זכיינות ומתכוון להרחיב את הרשת עד סוף 2019 ל־45 סניפים, רובם בזכיינות. קבוצת הוניגמן, שעד לקריסתה מוקדם יותר השנה היתה בעלת TNT, נטתה להפעיל את רשת האופנה לצעירים ללא זכיינים.

 

כיום פועלים שישה מתוך 24 סניפי TNT בזכיינות וחיאדרה מתכנן להעביר חמישה סניפים נוספים למודל זה. תוכנית ההתרחבות שלו מתמקדת בהרחבת הפריסה בפריפריה ובין היתר כוללת פתיחת סניפים ברהט, סכנין ושפרעם. "מאז רכשתי את הרשת, קיבלתי פניות רבות מזכיינים שרוצים לפתוח סניפים", אמר חיאדרה. "אנחנו עובדים עם המרכז לקידום זכיינות, אבל לא ממהרים לפתוח סניפים".

 

עלי חיאדרה עלי חיאדרה צילום: יריב כץ

 

 

בית המשפט הורה בשעתו על מכירת TNT מנאמנות לידי חיאדרה חרף התנגדות קבוצות הקניונים הגדולות עופר ועזריאלי. גם עתה, לדברי חיאדרה, ההתנהלות מול הקניונים אינה פשוטה. "יש קניונים שמפרגנים, נותנים תמיכה וחשוב להם שהרשת תצליח, כמו רשת ביג שעוזרת לנו מאוד", אמר חיאדרה. "אבל יש גם קניונים יותר סקפטיים שמפחדים שלא נשרוד, לא משתפים איתנו פעולה ולפעמים אפילו מנסים להכשיל אותנו. מחכים בפינה שניפול כדי שיתפנה להם עוד שטח. אם כי אני חושב שהיום כבר יש פחות תורים בהמתנה בקניונים בגלל שכר הדירה ודמי הניהול הלא הגיוניים". כתוצאה מכך חיאדרה אומר כי אינו שולל פתיחה של חנויות רחוב.

 

TNT מייצרת 20% ממוצריה בישראל והיתר בטורקיה ובסין. בקרוב צפויה הרשת להתחיל ייצור גם בברזיל. הקולקציה החדשה שנכנסה לאחרונה לחנויות שידרה צבעוניות ורוח חדשה ברשת. "התחלנו לעבוד עם שני מעצבים מאיטליה שעיצבו 70% מהקולקציה החדשה", אמר חיאדרה. "שיפרנו את איכות המוצר ולא שינינו את התמחור. השקנו מועדון חברים חדש ואנחנו מציעים לחברי המועדון הקיימים לחדש את הכרטיס שלהם למשך שנה בחינם. אנחנו לא שואפים להיות רשת גדולה אלא קטנה־בינונית, אבל נהיה רשת נושכת".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x