$
פרסום ושיווק

אירוויזיון 2019: התאגיד יבחר את השיר של ישראל וישלח זמר לגמר "הכוכב הבא"

לקראת תחרות הזמר האירופית שתיערך בישראל בשנה הבאה, בערוץ כאן 11 ישודרו שתי תוכניות בשעות צפיית השיא

יואב סטולר 15:0422.08.18

בערוץ 'כאן 11' לא מתכוונים לוותר על ההזדמנות הגלומה באירוויזיון 2019 שעתיד להיערך בישראל. תאגיד השידור הציבורי הודיע היום (ד') שלמרות שהנציג שייצג את ישראל ייבחר גם השנה בתחרות "הכוכב הבא לאירוויזיון" המשודרת בקשת, בכאן הגיעו לפתרון יצירתי כדי לנצל את המאורע.

 

 

 

את החותם של הערוץ הראשון מתכוונים בכאן להותיר בעזרת הוספתן של שתי תוכניות חדשות ללוח השידורים לקראת תחרות הזמר האירופית. "כרטיס אחרון לגמר" ותוכנית לבחירת השיר שיבצע הנציג של ישראל לאירוויזיון.

 

"כרטיס אחרון לגמר" תהיה גם היא ריאלטי שירה, שבמסגרת הסכם שהושג בין התאגיד לבין קשת יעניק כרטיס לזמר או זמרת היישר אל גמר "הכוכב הבא". התוכנית תשודר בשעות צפיית השיא בכאן 11 - בין חצי הגמר לבין הגמר של "הכוכב הבא" - ובמסגרתה תתקיים התחרות על המקום שנשמר לכבוד כך מראש בגמר על ייצוג המדינה.

 

בתוכנית השנייה שתשודר בשעות שיא הצפייה ייבחר השיר הישראלי לאירוויזיון במסגרת פורמט שיפותח עבור כאן 11. במסגרת התוכנית ייחשף לצד זהות השיר הזוכה גם הקליפ שיפיקו לטובתו.

נטע ברזילי לאחר הזכייה באירוויזיון 2018 נטע ברזילי לאחר הזכייה באירוויזיון 2018 צילום: רויטרס

 

 

כדי לסחוט את הלימון עד תום, בכאן עתידים לשדר בשעות צפיית השיא גם תחרות שירה לילדים שבה ייבחר הנציג הישראלי לאירוויזיון הילדים. התוכנית שתקרא "קדם אירוויזיון ג'וניור", תבקש בחסות הזכייה של נטע ברזילי והגעת האירוויזיון לישראל לשלב את הבאזז של התחרות יחד עם הצלחה שידעו פורמטים קודמים שעסקו בשירת ילדים ובראשם "בית ספר למוזיקה", ליצור אחוזי צפייה ותודעה ציבורית לשידור הציבורי בטלוויזיה.

 

מאז החל שיתוף הפעולה עם "הכוכב הבא", נבחרו כבר ארבעה זמרים לייצג את ישראל בתחרות האירופית. הראשון שבהם היה נדב גדג' שידע פופולריות מקומית עם שירו גולדן בוי, אבל סיים במקום התשיעי. אחריו היה חובי סטאר, אימרי זיו וכמובן הזוכה הגדולה באירוויזיון האחרון - נטע ברזילי עם טוי.

 

עתה, עם רגיעה יחסית בגזרת הפוליטיקה והטכנוקרטיה, בכאן מבקשים להתרכז בהכנות לאירוע - לפחות עד הקרב הבא. עימות שעדיין לא נפתר דן בסוגיית מימון האירוע בישראל שעלויותיו שעדיין תלויות באוויר ונאמדות בכ-100 מיליון שקל - סכום נכבד שלטענת התאגיד על המדינה לממן, בעוד ששר התקשורת וגורמים נוספים בממשלה הביעו את ציפייתם למימון מלא של האירוע בידי התאגיד - שתקציבו מוגבל ונקבע מראש.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x