$
פרסום ושיווק

לקוחות פרטנר TV כבר לא ייהנו מצפייה חינם בנטפליקס

אחרי כשנה הפסיקה פרטנר את המבצע שהעניק ללקוחותיה שישה חודשי צפייה חינם בנטפליקס. חבילות המצטרפים יתייקרו ב־40 שקל בחודש. פרטנר בתגובה: "לקוחותינו נהנים משירות נטפליקס וכפתור ייעודי בשלט"

יואב סטולר 19:2820.08.18

פרטנר הפסיקה לשווק את המבצע של חצי שנה חינם צפייה בנטפליקס, אחרי כמעט שנה. ההסדר עם ענקית הסטרימינג פג, ומעתה לקוחות שיצטרפו לשירות הטלוויזיה של פרטנר וירצו לצפות בנפטליקס יידרשו לשלם בעבור זאת בנפרד מדי חודש. ככל הנראה נטפליקס החליטה לא להאריך את המבצע פעם נוספת, זאת בהתאם למדיניותה בעולם.

 

 

העסקה הזו, שבכירים בפרטנר הגדירו אותה מרגע ההשקה ועד לאחרונה כ"משתלמת ביותר בשוק הטלוויזיה", ירדה מהמדפים לאחר שבאה לעולם כדי לבסס את מותג נטפליקס בישראל וליצור אחידות מסחרית עמו. כך למשל כבר מספטמבר 2017 דאגו בפרטנר במגוון אפיקי הפרסום והשיווק להציג חזית אחת לפיה נטפליקס בישראל ופרטנר אחד הם. בקמפיין האחרון נראית זוכת האירוויזיון נטע ברזילי צולחת את הסטים של להיטי נטפליקס מהספה בעודה מבצעת מיקס שנתפר לכבוד הקמפיין. לאורך כל התשדיר מופיע הלוגו של נטפליקס על המסך, ולא יהיה זה מופרך להגיד שבפרטנר לקחו צעד אחורה במקרה הזה עבור הצבת האחות הגדולה בקדמת הבמה.

  

שירות נטפליקס בפרטנר TV. כבר לא העסקה המשתלמת ביותר שירות נטפליקס בפרטנר TV. כבר לא העסקה המשתלמת ביותר צילום: עומר כביר

 

 

למעשה בלי שכביכול העלתה את המחיר, פרטנר הסירה מהמנויים הטבה בשווי של כ־240 שקל לחצי שנה. לאור הצלחת המבצע, שהביא להצטרפות מנויים רבים, כבר בתחילת הדרך הפסיקה פרטנר להבטיח סבסוד המנוי לאחר תקופת החצי שנה. עם סיום המבצע ייאלץ המצטרף החדש להוסיף מדי חודש בין 30 ל־50 שקל בהתאם לחבילת הנטפליקס שיבקש לעצמו. מחיר מנוי לטלוויזיה שתכלול נטפליקס יתייקר מ־69 שקל היום ל־109 שקל בחודש. מחיר טריפל שיכלול נטפליקס יעלה מ־129 שקל ל־170 שקל במתכונת הזולה ביותר. החבילה ההמשודרגת ביותר תעלה 190 שקל בחודש.

 

 

ממשק נטפליקס. פרטנר מחסלת הטבה של 240 שקל בחצי שנה ממשק נטפליקס. פרטנר מחסלת הטבה של 240 שקל בחצי שנה צילום: בלומברג

 

 

חודשי הצפייה חינם בשירות נטפליקס היו מבצע ההשקה של פרטנר TV, שעל פי דיווחי החברה לרבעון השני בשבוע שעבר, היא הגיעה ל־100 אלף לקוחות טלוויזיה, בסיס צרכני נכבד גם בהשוואה לזה של נטפליקס עצמה בישראל, שנאמד על פי הדיווחים באותם סדרי גודל.

 

גורמים בשוק מעריכים כי למרות הפסקת מבצע הדגל של פרטנר, שיתוף הפעולה בינה ובין נטפליקס לא צפוי להשתנות ברמה השיווקית אסטרטגית. כלומר ייתכן מאוד שגם בקמפיינים הבאים פרטנר תעשה שימוש בתכנים של נטפליקס, בסממניה ובמיתוג והסמל שלה. שיתוף פעולה שאולי מרגיז לא מעט את השחקניות מסביב, אבל מעניק לפרטנר מיתוג חיובי ולנטפליס מאפשר ליהנות משגרירה אסטרטגית בישראל, אף שהיא פועלת גם בפלטפורמה אחרות וכמובן באופן עצמאי.

 

רבים ממנויי נטפליקס בישראל היום הם לקוחות פרטנר, שאחוז בלתי מבוטל מהם כבר חצה את טווח החצי שנה חינם. חלק מאותו ציבור ככל הנראה גם הסכים לשלם בעבור השירות, אבל החברה אינה מפרסמת את הפילוח בנוגע לכך.

 

במקביל, פרטנר משווקת מבצע ששוויו מוערך על ידה ב־600 שקל בשנה למנוי: פתיחת ערוצי הספורט פרימיום ללא עלות למשך שנה.

 

מפרטנר נמסר בתגובה: “לקוחות פרטנר נהנים משילוב של פרטנר TV עם שירות נטפליקס בממיר וכפתור ייעודי בשלט”.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x