$
פרסום ושיווק

רשת העיצוב היפנית מיניסו תפתח סניף בת"א; בתוך 5 שנים ייפתחו 50 חנויות

החנות בקניון עזריאלי היא הראשונה מבין 8 חנויות שיפתחו בשנת 2018 בערים מרכזיות. החנות הבאה צפויה להיפתח בקניון עיר ימים שבנתניה בחודש ספטמבר הקרוב וחנויות נוספות בקניון מלחה ירושלים וקניון הנגב בבאר שבע

נורית קדוש 14:0125.07.18

רשת העיצוב היפנית MINISO שתפתח בעוד שבועיים את החנות הראשונה בקניון עזריאלי בתל אביב בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל, נערכת להתרחבות מהירה. "במהלך 2019 נפתח לפחות 35 חנויות לרשת בפריסה ארצית", כך אמר הבוקר שרון ניסנוב מבעלי הזכיון לרשת.

 

בתוך 5 שנים, בכוונת הזכיינים לפתוח 50 חנויות. שישתרעו על שטח של כ-250 מ"ר. החנות בתל אביב היא הראשונה מבין 8 חנויות שיפתחו בשנת 2018 בערים מרכזיות.. החנות הבאה צפויה להיפתח בקניון עיר ימים שבנתניה בחודש ספטמבר הקרוב וחנויות נוספות בקניון מלחה ירושלים וקניון הנגב בבאר שבע יפתחו במהלך חודש אוקטובר.

 

 

 

מגוון הפריטים בחנות יכלול כ- 3,000 פריטים בלעדיים של אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מוצרים עונתיים, טקסטיל, צעצועים וכתיבה ומתנות. החברה מחזיקה גם ברישיונות ובזכויות לייצור מוצרים ממותגים בדמויות הפנתר הוורוד, דיסני, בוב ספוג, הלו קיטי ועוד להיטים ותיקים וחדשים.

 

הקולקציות צפויות להתעדכן מדי כשבועיים ועד לסוף 2018 מתעתדת הרשת להכניס עוד כ- 1,000 מוצרים חדשים למגוון. עד סוף השנה MINISO ישראל תשיק את קו התמרוקים של המותג אשר יעמיק את התחרות המתעצמת בשוק הפארם עם רכישת ניו פארם על ידי שופרסל.

 

סניף של מיניסו סניף של מיניסו צילום: שאטרסטוק

 

מחירי המוצרים בישראל צפויים להיות גבוהים מאשר בסין, אך מחירם של 70% מהמוצרים ינוע בטווח של 20-5 שקלים.

 

לדברי עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: "השקענו משאבים רבים על מנת לייבא לישראל את המגוון הרחב ביותר של מוצרים המותאם ביותר ללקוח הישראלי ולצרכיו. בהתאם לאסטרטגיה של הרשת להיות נגישים לכולם, נבחרו מיקומי החנויות בקניונים המובילים ברחבי הארץ".

 

MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו.

 

בשנתה הראשונה, הרשת הקימה 300 חנויות וכיום המותג מונה כ-3,700 חנויות ב-53 מדינות ברחבי העולם. מיניסו צופה כי ב- 2022 תמנה 10,000 חנויות בשוק הבינלאומי, כשצפי המכירות העולמי יעמוד על כ- 15 מיליארד דולר. החברה משיקה מידי חודש בין 700-600 מוצרים חדשים.

 

MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x