$
פרסום ושיווק

הקרב על העוגה, גרסת בני הזוג: הבעל מתנובה נגד האישה מבונז'ור

תנובה מרחיבה את מותג מעדנות לתחום עוגות השמרים, ראש בראש מול מותג בונז’ור ולתנור של אסם. הקשר האישי - מנכ”לית בונז’ור בילי ינקו נשואה לסמנכ”ל המכירות של תנובה ניצן גולדברג

נורית קדוש 06:5205.07.18

חזית חדשה נפתחת בין תנובה לאסם, כשבצדה גם חזית אישית מאתגרת. ל”כלכליסט” נודע כי תנובה מרחיבה את מותג מעדנות לתחום עוגות השמרים הקפואות המיועדות לאפייה ביתית, ראש בראש מול מותג בונז’ור ולתנור של אסם.

 

 

 

אלא שהקרב על הקטגוריה הוא גם בעל ניחוח אישי במיוחד: מנכ”לית בונז’ור בילי ינקו נשואה לסמנכ”ל המכירות של תנובה ניצן גולדברג. גולדברג מונה לפני כשנתיים לתפקיד סמנכ”ל המכירות של תנובה, והחליף את איל ארד, שפרש בעקבות סיום כהונתו של אריק שור, מנכ”ל תנובה. גולדברג הגיע לתנובה מאסם, בה עבד 18 שנים, ושם גם הכיר את ינקו.

 

העוגה של תנובה והעוגה של אסם. מי תיקח ביס גדול יותר? העוגה של תנובה והעוגה של אסם. מי תיקח ביס גדול יותר?

 

 

המוצר החדש של תנובה, שאריזתו דומה מאוד לזה של אסם, יוצא לדרך חצי שנה אחרי שאסם פלשה לטריטוריית המאפים הקפואים בה שולטת תנובה, והשיקה בהשקעה של 10 מיליון שקל קטגוריה חדשה של עוגות ומאפי שמרים קפואים למכירה קמעונאית תחת מותג "בונז'ור ולתנור". באסם העריכו אז כי הקטגוריה הזו, שבה היא פעלה לבד, תגלגל כ־30 מיליון שקל בשנה, אולם מנתוני סטור נקסט עולה כי המכירות בחמשת חודשי הפעילות הראשונים הסתכמו ב־8 מיליון שקל, כלומר משקפים מכר שנתי של כ־19 מיליון שקל בלבד. המהלך של תנובה צפוי לכרסם לא רק במכירות העוגות הקפואות של בונז'ור, אלא גם בעוגות המדף של אסם “עוגת הבית", המחזיק ב־41% מהקטגוריה המגלגלת כ־145 מיליון שקל בשנה.

 

לפי נתוני Persistence Market Recearch, עד 2024 צפויה צמיחה של 6% במכירות העוגות הקפואות בעולם.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x