$
פרסום ושיווק

רשתות הסטוק תופסות תאוצה: דייסו היפנית תפתח שלושה סניפים

הרשת תמכור מוצרים במחיר אחיד של 10 שקלים. הסניף הראשון ייפתח בחודש הבא בקניון סימול באשדוד ולאחריו ברעננה ובראשל"צ. הזכיון בישראל ניתן לחברת מאץ' פמילי מקבוצת יוניון

אורנה יפת 13:2520.06.18

ה"סטוקיות" תופסות תאוצה בישראל. ביולי הקרוב ייפתחו שלושה סניפים של הקמעונאית היפנית, רשת דייסו, בישראל. החברה תשיק בארץ סניפים בגודל של 400-700 מ"ר. הסניף הראשון ייפתח ב-4 ביולי בקניון סימול באשדוד על שטח של 430 מ"ר. לאחר שבועיים תיפתח חנות שנייה בקניון רננים ברעננה, על שטח של 670 מ"ר במקום סניף של מחסני חשמל שפעל במקום. שבוע לאחר פתיחתה תושק חנות שלישית בסינמה סיטי ראשון לציון על שטח של 550 מ"ר במקום חנות ביג בוקס שנסגרה.

 

הזכיון בישראל ניתן לחברת מאץ' פמילי מקבוצת יוניון, יבואנית טויוטה, לקסוס וזכיינית קבוצת ,H&M שנמצאת בבעלות משפחת חורש. לחברה הכרות עמוקה עם השוק היפני הודות לפעילותה כיבואנית טויוטה.

דייסו תתחרה ברשת מקס סטוק שבבעלות קרן אייפקס ובמיניסו, רשת שמביאים האחים ניסנוב מהמזרח הרחוק ותפתח סניף ראשון באוגוסט הקרוב. דייסו תציע מחיר קבוע של 10 שקלים לפריט, שהוא גבוה ממחיר הפריט ביפן, ומוסבר על ידי החברה בעלויות שילוח ובבדיקות מכון התקנים שעלותם גבוהה.

 

בחנויות הרשת בישראל, כמו בשאר החנויות בעולם, יוצע מנעד רחב של מוצרים, מ-22 קטגוריות שונות החל ממוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים ואמבטיה דרך אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, מוצרי "עשה זאת בעצמך", כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבע"ח ועוד.

 

חנות דייסו היפנית בחו"ל חנות דייסו היפנית בחו"ל

 

לישראל יגיע מבחר של 20-40 אלף פריטים מתוך מגוון של 100 אלף פריטים שקיימים ברשת. מוצרי הרשת ממותגים דייסו ו-70% מהם מפותחים עבור החברה במפעלים ביפן ו-30% מיוצרים בסין, טיוואן וטורקיה.

 

לדברי עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי, בחנויות הרשת בישראל ישווקו מוצרים ב-22 קטגוריות בהם מוצרים למסיבות, חומרי יצירה, מוצרי מטבח, כלי כתיבה, כלי תפירה, גאדג'טים מתחום החשמל, מוצרים יפניים, כלי חרס, מוצרים לטיולים, צעצועים, מוצרי אמבטיה ורחצה, כלי גינון, מוצרי עשה זאת בעצמך, מוצרים לרכב ועוד. לגברי בניטה, ההבדל בין דייסו למיניסו הוא במגוון המוצרים. "מיניסו מציעה אלפי פריטים בלבד ואנחנו נציע 40 אלף פריטים. העוצמה שלנו היא ביכולת להביא את המוצרים שלנו עם שרשרת אספקה מדויקת ולספק ללקוחות חוית קניה".

 

בניגוד למגמה בקמעונאות של מעבר לקניות אונליין, דייסו דווקא תפתח חנויות פיזיות ולא תמכור באתר סחר. "לא תהיה מכירה באונליין", הודיע בניטה. "אנחנו רוצים להתמקד בחנויות הפיזיות. הקהל הישראלי רוצה חנויות פיזיות. בארה"ב יש לרשת אתר סחר אבל הוא לא מוכר פריטים בודדים אלא עושה הזמנות רק של מארזים".

 

דייסו נוסדה על בסיס דוכן רחוב שפתח ב-1972 הירוטאקה יאנו, כיום נשיא החברה, בו הוא מכר פריטים במחירים מוזלים. ב-1977 נוסדה DAISO INDUSTRIES – רשת דוכני רחוב שהציעו מגוון מוצרים במחיר אטרקטיבי קבוע. חנות הרחוב הראשונה של דייסו נפתחה ב-1991 וב-1996 הפכה לרשת DAISO JAPAN. ב-2001 השיקה הרשת את החנות הראשונה בטיוואן וכיום היא מפעילה כ-5,000 חנויות ב-30 שווקים ברחבי העולם, בהם ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, סינגפור, וניו זילנד. לרשת 18 מרלו"גים בעולם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x