שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

נחשף בכלכליסט

כיצד העלאת המחירים של חוגלה קימברלי תשפיע על סל הקניות שלכם?

לאחר שאתמול הכריזה חוגלה קימברלי על התייקרות מוצרי הנייר שלה היא העבירה לרשתות השיווק את המחירונים החדשים. במקביל, אתמול הודיעה גם סנו לקמעונאים על העלאת מחירים של כ-6%

נורית קדוש 13:2130.05.18

בהמשך לחשיפת "כלכליסט" על החלטת קימברלי קלארק בעלת חוגלה להעלות את מחירי מוצרי הנייר שלה ב-10% החל ממחר, קיבלו רשתות השיווק את המחירונים החדשים.

 

מחיר אריזת נייר טואלט שמורת טבע 48 גלילים יעלה ב-9.4%, הטישו של קלינקס יעלה ב-9.2%, נייר הטואלט של לילי יעלה ב-7.4% ונייר של מולט ב-8.6%.

 

 

מרכז לוגיסטי של חוגלה קימברלי מרכז לוגיסטי של חוגלה קימברלי צילום: עמית שעל

 

בעקבות חוגלה, הודיעה אתמול חברת סנו לקמעונאים על העלאת מחירים של מוצריה בשיעור של כ-6%.

 

ניתן להעריך כי הרשתות לא יאשרו את מלוא ההתייקרות שהחברות מבקשות, אולם יאשרו לפחות את חלקה, נוכח התייקרות התאית המהווה רכיב מרכזי במוצרי הנייר.

 

 

המחירון החדש שהעבירה חוגלה קימברלי לקמעונאים היום המחירון החדש שהעבירה חוגלה קימברלי לקמעונאים היום

 

מאז המחאה החברתית ב-2011 נמנעו חברות המזון ומוצרי הצריכה מהעלאות מחירים שנהגו לבצע פעמיים בשנה במועדים סמוכים. בדצמבר 2012 חשו היצרניות כי זעם הצרכנים חלף והעבירו מחירונים מעודכנים לרשתות השיווק. כתוצאה מכך, צמצו הצרכנים את היקפי הקניות ולראשונה מכירות 2014 בשוק המזון עמדו בסימן ירידה. רק השנה החל השוק להתאושש, בין היתר בעקבות העלאת שכר המינימום. רשתות השיווק שרווחיותן נשחקה בשנים אחרונות, החלה לבצע העלאת מחירים זוחלת וכעת נראה כי גם יצרנים ישנו את המגמה.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x