שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

לגו נכנסת לבתי הספר בסין במטרה לשפר את כישורי התלמידים

יצרנית לבני המשחק הפופולרית פועלת בשיתוף עם מחלקות החינוך האזוריות בסין ועם מערכת החינוך הפרטית, שיקנו את מוצריה, כדי לעודד ילדים לשחק בלגו כדרך לשפר את כישוריהם המוטוריים, את היצירתיות שלהם ואת טווח הקשב והריכוז

שירות כלכליסט 09:2120.02.18

יצרנית הצעצועים הדנית לגו תיכנס לכיתות הלימוד בבתי הספר בסין במטרה לבסס את מעמדה בקרב הורי הילדים, כך דווח ברויטרס. יצרנית לבני המשחק הפופולרית פועלת בשיתוף עם מחלקות החינוך האזוריות בסין ועם מערכת החינוך הפרטית, שיקנו את מוצריה, כדי לעודד ילדים לשחק בלגו כדרך לשפר את כישוריהם המוטוריים, את היצירתיות שלהם ואת טווח הקשב והריכוז.

 

ההתמקדות בתהליכי הלמידה בשוק הידוע לשמצה במערכת החינוך הנוקשה שלו ובעומס של שיעורי הבית עשויה לסייע ללגו להתחזק בסין, במקביל להיחלשותה בארצות הברית ובאירופה. בספטמבר דיווחה לגו כי תפטר 8% מעובדיה ותבצע ארגון מחדש בעסקיה, זאת בעקבות ירידה ראשונה במכירותיה זה למעלה מעשור.

 

 

מפעל לגו בדנמרק מפעל לגו בדנמרק צילום: בלומברג

 

במחצית הראשונה של 2017 הסתכמו הכנסות החברה ב־2.5 מיליארד דולר, ירידה של 5% בהכנסות בהשוואה לתקופה המקבילה ב־2016. שוויו של שוק הצעצועים הסיני הוערך ב־9.6 מיליארד דולר בשנה שעברה, זינוק של כמעט 10% לעומת 2016, כך לפי איגוד מוצרי הילדים והנוער הסיני. לעומת זאת, שוק המוצרים החינוכיים עבור ילדי הגן בסין צפוי להגיע להיקף של 85 מיליארד דולר עד 2020. בסין לגו מתחרה במאטל, בהאסברו ובמובילה המקומית אלפא גרופ. ב־2016 היא פתחה מפעל מקומי, ובחודש שעבר חתמה על הסכם לפיתוח משחקים עם ענקית הטכנולוגיה טנסנט.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x