$
פרסום ושיווק

שלומי גבאי ינהל את MINISO היפנית בישראל

המיזם הישראלי של מיניסו הוא בבעלות קבוצה של משקיעים בהם איש העסקים גונן כהן שמתגורר בסין, האחים איציק ושרון ניסנוב וגבאי. הסניף הראשון ייפתח בתל אביב בחודשים הקרובים, וצפויה לפתוח בישראל 50 סניפים בחמש השנים הקרובות

אורנה יפת 16:3314.02.18

האחים איציק ושרון ניסנוב ואיש העסקים שלומי גבאי נכנסו שותפים ב-50% במיזם החנויות היפני שמגיע לישראל, מיניסו (MINISO).

 

האחים ניסנוב ושלומי גבאי יחזיקו מחצית מהבעלות לצד בעלי הזכיון, גונן כהן וניר יעקובוב, שני אנשי עסקים ישראלים הפעילים בסין שקיבלו את הבעלות על המותג וחיפשו משקיעים פיננסים על מנת להקים את מיניסו בישראל.

 

איציק ושרון ניסנוב, מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, הם יהלומנים ואנשי נדל"ן שלאחרונה החלו להתפתח בתחום הקמעונאות באמצעות רכישת חברות ריטייל וכניסה לשותפויות באמצעות רכישת מניות. לאחרונה הם רכשו 11 סניפי ניו-פארם מידי המשביר לצרכן ופועלים בימים אלה להקמת רשת פארם שלישית בישראל, תחת השם סמארט פארם. בנוסף, הם שותפים ברשת הצעצעועים, כפר השעשועים, שאת מניותיה רכשו מאיש העסקים רונן לוי. שלומי גבאי הוא ממקימי איקאה ישראל וניהל את הרשת במשך 10 שנים.

 

לתפקידי הניהול של מיניסו יצטרפו לגבאי שני בעלי תפקיד שהיו בעבר במשך 10 שנים באיקאה - ליאורה ארמן-רומנו, שתכהן כסמנכ"לית פיתוח עסקי ושיווק, תפקיד זהה אותו מילאה באיקאה ויגאל סיסו, סמנכ"ל לוגיסטיקה ותפעול, שהיה באותו התפקיד באיקאה.

 

רשת העיצוב המוזלת תפתח סניף ראשון בתל אביב בחודשים הקרובים, וצפויה לפתוח בישראל 50 סניפים בחמש השנים הקרובות. בשנה הראשונה ייפתחו 10 חנויות בהשקעה כוללת של 15 מיליון שקל, על שטח ממוצע של 400-300 מ"ר כל אחת. את הרשת ינהל גבאי, לשעבר מנכ"ל איקאה ישראל במשך יותר מעשר שנים,

שכאמור הוא שותף בזיכיון הישראלי של מיניסו.

 

חנות של מיניסו חנות של מיניסו צילום: MINISO

 

מיניסו נוסדה ביפן בשנת 2013 על ידי המעצב היפני מיאקה ג'וניה והיזם הסיני יה גופו. הרשת מונה כ-3,500 חנויות ברחבי העולם, וצומחת בקצב של כ-100 חנויות חדשות בחודש. ב-2018 צפוי המחזור השנתי של הרשת להגיע ל-9 מיליארד דולר. עד 2020 צפויות להיפתח 10,000 חנויות ברחבי העולם. כבר היום לרשת חנויות באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד.

 

לאחרונה הודיעה גם רשת הקמעונאות המתחרה דייסו, אף היא יפנית, על כניסתה לישראל. רשתות אלה מתחרות ברשת מקס סטוק שנמצאת כיום בבעלות של רשת אייפקס ומוכרות מגוון מוצרים לבית ואקססורייז בקונספט של "הכל בדולר".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x