$
פרסום ושיווק

שטראוס משיקה: חלב דל לקטוז 3% שומן

שנתיים לאחר השקת חלב 2% דל לקטוז, מרחיבה שטראוס בהשקעה של כ-10 מיליון שקל את פעילות יטבתה בקטגוריה. החלב דל לקטוז מהווה כ- 3.5% מסך מכירות החלב בישראל ומכירותיו מסתכמות בכ-40 מיליון שקל

נורית קדוש 15:4416.01.18

שטראוס מעמיקה אחיזה במוצרי חלב דלי לקטוז. ל"כלכליסט" נודע כי שנתיים לאחר השקת חלב 2% דל לקטוז, מרחיבה שטראוס בהשקעה של כ-10 מיליון שקל במחלבות את פעילות יטבתה בקטגוריה ומשיקה חלב דל לקטוז עם 3% שומן.

 

ההשקעה נועדה בעיקר לטכנולוגיה המאפשרת לפרק את הלקטוז בחלב. במסגרת המהלך, שינתה שטראוס את עיצוב אריזות הבקבוקים, כך שהמונח דל לקטוז הובלט והודגש. הערכות הן כי מדובר בשלב ראשון בתכניות להרחבת הקטגוריה למוצרי חלב נוספים.

 

שטראוס. חלב דל לקטוז 2% ו-3% שטראוס. חלב דל לקטוז 2% ו-3% צילום: יח"צ

 

אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, אישר את הדברים ומסר: "עד היום החלב דל הלקטוז שנותן מענה לרגישים הוצב על המדף במקררי החלב בחנויות ומי שחיפש אותו יכול היה למצוא אותו. כעת, אנחנו חושפים אותו בצורה רחבה ומדגישים את היותם דלי לקטוז בצורה בולטת וגדולה. בשלב זה יש חלב 2 ו- 3 אחוז דלי לקטוז ובעתיד יהיו לנו מוצרי חלב נוספים שהם דלי לקטוז".

 

החלב דל לקטוז מהווה כ- 3.5% מסך מכירות החלב בישראל ומכירותיו מסתכמות בכ-40 מיליון שקל. מדובר במוצר המוגדר חלב ומעשר, כיוון שהיצרניות מוסיפות לו סידן וויטמינים. הלקטוז הינו פחמימה פשוטה המצויה בחלב ומכונה גם סוכר החלב. כאשר שותים חלב או צורכים מוצרי חלב, הלקטוז מפורק בגוף על ידי אנזים המכונה "לקטאז". ישנה שונות ביכולת הגוף של כל אדם לפרק את סוכר החלב והרגישות לניצול סוכר החלב שונה בין אוכלוסיות, תרבויות, לאומים ועוד.

 

בנוסף, אצל כל אדם הרגישות ללקטוז מתבטאת באופן שונה כך שיהיו אנשים שיצרכו כמויות שונות של לקטוז מבלי שירגישו תחושת אי נוחות ויהיו כאלו שיצטרכו להקטין את צריכתו או לפרוס אותה למנות קטנות יותר במהלך היום. למרות שלא מדובר באלרגיה, אלא ברגישות, בקרב הציבור מתפתחת בשנים האחרונות המודעות ללקטוז, כך שבנוסף לרגישים לו, יש נוספים המעדיפים לצרוך את המוצרים דלי לקטוז.

 

מנכ"ל מחלבות שטראוס, אלי איצקין מנכ"ל מחלבות שטראוס, אלי איצקין צילום: עמית שעל

בטל שלח
    לכל התגובות
    x