$
פרסום ושיווק

יצרנית הקפה AVA תשיק מותג תחת שמה

ל"כלכליסט" נודע כי יצרנית מותגי אילנ’ס, רשת מנדרין ועוד משיקה לראשונה סדרת קפה פרימיום שתמותג תחת שמה. עוד נודע כי החברה החלה לייצא קפה לחו”ל ותשווק את הסדרה החדשה בארה”ב, הולנד, יוון וקפריסין

אורנה יפת 08:3815.01.18

יצרנית הפרייבט לייבל אוא (AVA) קפה משנה אסטרטגיה ושמה את שם המותג בפרונט. ל"כלכליסט" נודע כי יצרנית מותגי אילנ’ס ורשת מנדרין (בין היתר) משיקה לראשונה סדרת קפה פרימיום שתמותג תחת שמה. עוד נודע כי החברה החלה לייצא קפה לחו”ל ותשווק את הסדרה החדשה בארה”ב, הולנד, יוון וקפריסין.

 

אוא קפה נמצאת בבעלות מלאה של קובי וגנסברג, שרכש 50% ממניות החברה ב־2014 והשלים את הרכישה ב־2015. וגנסברג הוא בעלי חברת קופי טרייד שעסקה ביבוא, שיווק והפצת משקאות חמים, והוא מיזג את הפעילות של שתי החברות תחת המותג AVA. לשם הטמעת הפעילות החדשה גייסה אוא את אילת דר וול, שניהלה את אגף השיווק בתנובה שף, כסמנכ”לית השיווק ואת אלון שץ, בעבר סמנכ”ל תפעול ברשת מגה, כמשנה למנכ”ל אוא. במהלך השיווקי תשקיע אוא כ־2.5 מיליון שקל. אוא, שמשווקת כיום רק ללקוחות עסקיים, תרחיב פעילות גם אל מול צרכני הקצה, ותמכור את מוצריה לצרכן דרך אתר מכירות חדש שבו יימכרו מוצרי הקפה ואביזרים נלווים. “המגמה היא להקטין את הפעילות של פרייבט לייבל לטובת חיזוק המותג”, אמר וגנסברג. אוא מחזיקה, על פי ההערכות, ב־53% מהשוק המוסדי (מלונות, מסעדות ובתי קפה), כשלצדה משחקות טמפו, ריסטרטו ואחרות. בנוסף לייצור, החברה מייבאת את מותגי הקפה בריסטוט והאוסברנדט ומכונות קפה של פהימה.

 

 

הקפה החדש של AVA. יימכר גם באתר חדש הקפה החדש של AVA. יימכר גם באתר חדש צילום: Paolo Valentini

בטל שלח
    לכל התגובות
    x