שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

מליסרון מסבה את לב עופר אשדוד לקניון עודפים

ל"כלכליסט" נודע כי מליסרון מבצעת מהלך של שינוי הקניון, שכולל איחוד חנויות שתפסו שטח של 30–40 מ”ר ופתיחת חנויות גדולות שתואמות לקונספט של חנויות אאוטלט. בבינוי של החנויות יושקעו 1.5 מיליון שקל

אורנה יפת 08:0929.11.17

התחרות על שטחי המסחר באשדוד מאלצת את הקניונים הוותיקים להתחדש. בעוד המתחמים החדשים ביג אשדוד וסי מול מצליחים למשוך שוכרים מהמתחרים בעיר, ל”כלכליסט” נודע כי מליסרון החליטה להפוך את קניון עופר לב אשדוד, שהוקם ב־1994, לקניון עודפים.

קניון עופר לב אשדוד קניון עופר לב אשדוד צילום: רותם לוי

 

 

מליסרון מבצעת מהלך של שינוי הקניון, שכולל איחוד חנויות שתפסו שטח של 30–40 מ”ר ופתיחת חנויות גדולות שתואמות לקונספט של חנויות אאוטלט. בבינוי של החנויות יושקעו 1.5 מיליון שקל. שם הקניון ישונה לעופר לב העודפים אשדוד. מליסרון מינתה לניהול הקניון את מנחם מעודי, מנכ”ל בילו סנטר שינהל אותו במקביל. בנוסף, יוקם במרכז הקניון מתחם ירידים מתחלף עם חנויות פופ אפ שמדי חודש ייפתחו בו רשתות שונות חנויות זמניות, בין היתר קסטרו, ספידו, בון ספורט ואריסטו שמט.

 

“הרשתות הגדולות שהיו דומיננטיות עזבו את הקניון”, אומר מעודי, “ונשארנו עם שטחים ריקים. התמהיל הצטמצם והמותגים החשובים עברו חלקם לביג אשדוד, חלקם לסטאר סנטר וחלקם לסי מול. הסתובבתי בקניון וראיתי מי האוכלוסייה שמגיעה אליו וחשבתי שנכון להגדיל את החנויות ולהפוך אותן לעודפים”. מדובר בשינוי זמני בלבד, שכן ב־2019 צפויה קבוצת מליסרון להרוס את הקניון ולבנות על השטח ארבעה מגדלים שבקומת הקרקע שלהם יוקם קניון חדש על 12 אלף מ”ר בקונספט פתוח עם שדרות של חנויות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x