$
פרסום ושיווק

יקבי כרמל משיקה יין מבעבע בפחיות במטרה לגייס צעירים

היקב משיק קטגוריה חדשה של יין מבעבע בפחיות. למעשה מותח היקב את מותג היין המבעבע BUZZ שמשווק כיום בבקבוקים

אורנה יפת 08:2715.08.17

יקבי כרמל מנסה להגדיל את צריכת היין בקרב קהלים צעירים. ל"כלכליסט" נודע כי היקב משיק קטגוריה חדשה של יין מבעבע בפחיות. למעשה מותח היקב את מותג היין המבעבע BUZZ שמשווק כיום בבקבוקים.

 

פחית היין החדשה, שתתומחר ב־10 שקלים, תימכר בעיקר בחנויות הנוחות, בפיצוציות, במינימרקטים, ברשת טיב טעם ובבתי קפה שממוקמים על הים.

 

לדברי דפנה מילר, סמנכ"לית השיווק של יקבי כרמל, "ההשקה תתמקד בסיטואציות של צריכה אישית. הזדמנויות צריכה חדשות, שלא מחייבות לפתוח בקבוקים ולא דורשות פרטנרים. זה יהיה מותג לצריכה בים או במקומות בהם חל איסור על הכנסת בקבוקי זכוכית". לדבריה, "הפחית מנגישה את הקטגוריה של יין מבעבע שממילא פונה לקהל צעיר, ושבניגוד ליינות אחרים, הוא לא יין מעונב".

 

על פי נתוני יקבי כרמל, קטגורית היינות המבעבעים מגלגלת 100 מיליון שקל בשנה, בה נמכרים 4 מיליון בקבוקים. על פי סטורנקסט, מכירות הקטגוריה שכוללת יינות למברוסקו, קאווה ושמפניה, צמחו במחצית של 2017 ב־10% לעומת התקופה המקבילה. עם זאת סטורנקסט איננו בודק קופות של מקומות בילוי וברים כך שהנתון לא משקף במלואו את היקף הצריכה.

 

 

מותג היין BUZZ בפחית של יקבי כרמל מותג היין BUZZ בפחית של יקבי כרמל

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x