$
פרסום ושיווק

מכירות האופנה ירדו ב־11% ביולי בשל עיתוי עיד אל־פיטר

עיתוי החג הערבי, שניתן לייחס לו ירידה של 3%, השפיע במיוחד על קניונים בערים במגזר הערבי, אך גם על יתר הקניונים. על פי נתוני ריס, המכירות בחודש יולי בקניונים אזוריים ירדו ב־11% ובפאוור סנטרים ב־10%.

אורנה יפת 08:4107.08.17

צניחה חדה במכירות האופנה ביולי: נתוני ריס מלמדים כי מכירות האופנה רשמו ירידות חדות של כ־11% במגזר הכללי בחודש החולף לעומת יולי 2016. את הירידה הובילו המכירות במגזר הערבי, שצנחו בדרמטיות והציגו שחיקה של 16.26% ביחס ליולי אשתקד. הירידה מיוחסת לחג עיד אל־פיטר, שהשנה חל בסוף יוני, ובשנה שעברה חל בתחילת יולי. עיתוי החג הערבי, שניתן לייחס לו ירידה של 3%, השפיע במיוחד על קניונים בערים במגזר הערבי, אך גם על יתר הקניונים. על פי נתוני ריס, המכירות בחודש יולי בקניונים אזוריים ירדו ב־11% ובפאוור סנטרים ב־10%.

 

מתחילת השנה מראים נתוני ריס ירידה מצטברת של 2.27% במכירות אופנה בחודשים ינואר עד יולי 2017 בהשוואה לתקופה המקבילה. בתקופה זאת המכירות בקניונים אזוריים ירדו ב־3.57%, ובפאוור סנטרים ב־1%. השפעה לא קטנה יש גם לעלייה החדה בתנועת הנופשים שיצאו מהארץ בחודש יולי האחרון.

 

קניון קניון צילום: יובל חן

בטל שלח
    לכל התגובות
    x