$
פרסום ושיווק

בדיקת כלכליסט

תאגיד כאן הפסיד הכנסות של 8 מיליון שקל בשל תקלה טכנית במערכת הפרסום ברדיו

במערכת הפרסום שנבחרה על ידי ראשי התאגיד נרשמה תקלה טכנית שמנעה מתחנות הרדיו לשדר פרסומות מיום העלייה לשידור – 15 במאי.

אביב גוטר 08:3310.07.17

תאגיד השידור הציבורי כאן הפסיד מיום העלייה לשידור כ־8 מיליון שקל כתוצאה מתקלה טכנית במערכת הפרסום. במערכת הפרסום שנבחרה על ידי ראשי התאגיד נרשמה תקלה טכנית שמנעה מתחנות הרדיו לשדר פרסומות מיום העלייה לשידור – 15 במאי.

 

אלדד קובלנץ אלדד קובלנץ צילום: איה אפריים

 

 

תאגיד השידור הציבורי כאן הפסיד מיום העלייה לשידור כ־8 מיליון שקל כתוצאה מתקלה טכנית במערכת הפרסום. במערכת הפרסום שנבחרה על ידי ראשי התאגיד נרשמה תקלה טכנית שמנעה מתחנות הרדיו לשדר פרסומות מיום העלייה לשידור – 15 במאי.

 

בתאגיד קיוו כי בתוך שבועיים יצליחו להתגבר על התקלה, אולם רק בשבוע שעבר, חודש וחצי לאחר העלייה לשידור, התקלה תוקנה והתאגיד משדר פרסומות בכל שמונה תחנות הרדיו אותם הוא מפעיל. סיבת התקלה נבעה ממערכת שיבוץ הפרסומות שנבחרה על ידי התאגיד עצמו של חברת טרגט ספיריט, הזכיינית המשווקת את זמן הפרסום של התאגיד. על פי ההערכות, המערכת לא נועדה לשימוש בתחנות רדיו אולם בתאגיד ביקשו להכשיר אותה לשם כך. עם זאת, בפיילוטים שערכו בתאגיד נתגלתה התקלה והוחלט שבימים הראשונים תחנות הרדיו לא ישדרו פרסומות. על פי ההערכות, התאגיד הפסיד בכל שבוע כ־1.5 מיליון שקל הכנסות מפרסום. מכאן נמסר: "החל מיולי כאן משדרים פרסומות גם ברדיו. התאגיד נערך תקציבית לתקופת הרצה של עלייה לאוויר ללא הכנסות בחודשים הראשונים וזאת בנוסף לחיסכון בתקציב ההקמה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x