$
פרסום ושיווק

יבואנית קרוקס השקיעה 60 מיליון שקל בבניית מרכז לוגיסטי ושינתה את השם ל-WeShoes

רשת הנעליים, שהוקמה ב־2008 כרשת ייעודית למכירת המותג קרוקס, עברה בשנתיים האחרונות שינויים, והפכה לרשת מולטי־ברנד שמוכרת מבחר דגמי נעליים, ובהם נעלי בלאנסטון, דזיגוואל, צוקיאושי, רוקט דוג ושול

אורנה יפת 08:3922.06.17
יבואנית קרוקס, חברת קולנוע חדש בע"מ, אשר עורכת שינויים ברשת חנויות הנעליים והמירה את שמה מ"קרוקס" ל־WeShoes, מקימה באזור התעשייה באר טוביה מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) בהשקעה של 60 מיליון שקל, כך נודע ל"כלכליסט". המרלוג, שייפתח בשבוע הבא לאחר בינוי שנמשך כשנה, ישתרע על כ־10,000 מ"ר. משרד האדריכלים ויקטור עשור תכנן את המרלו"ג.

 

רשת הנעליים, שהוקמה ב־2008 כרשת ייעודית למכירת המותג קרוקס, עברה בשנתיים האחרונות שינויים, והפכה לרשת מולטי־ברנד שמוכרת מבחר דגמי נעליים, ובהם נעלי בלאנסטון, דזיגוואל, צוקיאושי, רוקט דוג ושול. הרשת שינתה את שמה בשלב ראשון ל"קרוקס אנד מור", אך לבסוף נפרדה סופית מהשם "קרוקס", ובתהליך הדרגתי הופכות 60 חנויות הרשת ל־WeShoes.

 

נעלי קרוקס. משנה שם משנה מזל נעלי קרוקס. משנה שם משנה מזל צילום: קרוקס

 

עם הרחבת תמהיל מותגי הנעליים והקמת אתר הסחר לרשת, החליטו בעלי החברה, האחים עמוס ומיכאל הורוביץ, להקים מרלו"ג שישרת את רשת החנויות, את החנויות הפרטיות והרשתות שלהן משווקת החברה ואת האתר המקוון.

 

קרוקס, שהיה מותג אמריקאי מוביל, איבד מתהילתו, וכיום הרשת כבר איננה קיימת גם בארצות הברית. המותג עדיין משווק בסיטונאות ונמכר בחנויות נעליים.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x