$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

אחרי הסופר והסלולר: רמי לוי מנהל מגעים עם HOT להשקת מוצר טלוויזיה

ל"כלכליסט" נודע כי בשבוע הבא צפויים הצדדים לחתום על הסכם ולהשיק את המוצר שיכלול פחות תכנים משמציעה HOT

אביב גוטר 16:5013.06.17
רמי לוי בדרך להיכנס לתחום הטלוויזיה? ל"כלכליסט" נודע כי איש העסקים מנהל משא ומתן מתקדם עם חברת HOT על מנת להשיק מוצר טלוויזיוני בעל תכנים מופחתים מכפי שמציעה פלטפורמת הטלוויזיה.

 

על פי ההערכות, בשבוע הבא צפויים שני הצדדים לחתום על הסכם ולהשיק את המוצר החדש שיהיה רזה ממוצר הפרימיום שמשווקת HOT ויכלול תכנים מעטים יותר, הכוללים בין היתר את הערוצים המסחריים, ערוצי תוכן בנושאים שונים כמו ילדים, ספורט ובשפות שונות, וכן תכנים והפקות מקור של HOT. ככל הנראה ישתמש לוי בתשתית של HOT. נכון לכתיבת שורות אלה טרם נחתם הסכם רשמי בין הצדדים - אולם הצדדים קרובים לסיכום.

 

רמי לוי נכנס לשוק התקשורת בשנת 2011 בתחום הסלולר לאחר שחברת הבת 'רמי לוי תקשורת' קיבלה רישיון ממשרד התקשורת להיות מפעיל רשת סלולרית וירטואלית. חברת הסלולר של רמי לוי רוכבת על רשת הסלולר של פלאפון ופועלת במסגרת שווקים ייעודיים. לפני כחודשיים השיקה החברה מבצע למגזר החרדי הכולל שיחות והודעות ללא הגבלה ב-7 שקלים בחודש. מדובר בסכום נמוך יחסית לשוק הסלולר משום שבמגזר החרדי משתמשים בעיקר בטלפונים ישנים ללא גלישה לאינטרנט. עם זאת, לפני כשבוע החלה החברה לשווק מבצע לחיילים ולאנשי כוחות הביטחון הכולל שיחות והודעות ללא הגבלה עם חבילת גלישה בנפח

16 ג"ב ב-29 שקל לחודש. ברמי לוי זיהו כי חיילים מרבים בגלישה באינטרנט וכמעט שלא משוחחים בטלפון לכן החליטו לפנות גם למגזר זה על מנת להרחיב את מעגל מנויי הסלולר שלהם. במדד ניוד מנויים ממוקמת רמי לוי במקומות הראשונים יחד עם הוט מובייל, שמצליחה לגייס מדי חודש אלפי מנויים חדשים על חשבונם של חברות הסלולר הותיקות.

 

בשבועיים הקרובים צפויה פרטנר להשיק את מיזם הטלוויזיה שלה, עליו היא עובדת למעלה מ-8 שנים, כך שהמהלך הנרקם בין הוט לרמי לוי נועד לייצר תחרות בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית החווה התעוררות בשנים האחרונות מאז נכנסה לשוק סלקום עם מוצר רזה ב-99 שקל. על פי ההערכות מחיר מיזם הטלוויזיה של פרטנר ינוע סביב ה-100 שקל לחודש במטרה לגייס לקוחות מהשחקניות הגדולות בשוק, הוט ו-יס . מוצר הטלוויזיה החדש של רמי לוי והוט צפוי לתת מענה לאותן חברות המציעות ערוצים לינאריים בסיסיים וספריית VOD רזה, כאשר הוט תמשיך לשווק את מוצר הטלוויזיה שלה כמוצר פרימיום בעל הפקות מקור ותכנים זרים אטרקטיביים דוגמת סדרות HBO.

 

לפני כחודשיים וחצי השיקה הוט את 'נקסט', מוצר טלוויזיוני שפונה לצעירים, סטודנטים ולקוחות שלא מנויים לטלוויזיה רב ערוצית בו מציעה חבילת תוכן ישראלי וחבילת תוכן זר, כל אחת ב-50 שקל לחודש, שניתן לצפות בהן במחשב, סמארטפון או טאבלטים. עם זאת הוט גייסה כ-700 לקוחות בלבד ועושה רושם כי המוצר אינו עונה על הציפיות ולכן בחברה מחפשים דרכים מקוריות להילחם בנטישת המנויים. על פי הדוחות הכספיים שפרסמה הוט ברבעון האחרון נטשו את החבר כ-6,000 מנויים בטלוויזיה, מתוכם 3,000 לקוחות בטריפל. גם את יס נטשו מספר מנויים זהה, מה שמצביע כי הצרכן הישראלי מפנים כי ניתן לצרוך טלוויזיה בדרכים זולות יותר.

 

הוט ורמי לוי סירבו להתייחס לידיעה.
רמי לוי רמי לוי צילום: צביקה טישלר

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x