פרסום ושיווק

טמפו נכנסת לשוק קפסולות הקפה הביתיות תואמות נספרסו

עד כה התמקדה פעילות הקפה של החברה בשוק המוסדי, אך כעת היא נכנסת גם לשוק הביתי באמצעות מותג הקפה קימבו ותשווק קפסולות למכונות קפה בשלוש דרגות חוזק

נורית קדוש 08:2222.05.17

חברת המשקאות טמפו מעמיקה את פעילותה בתחום המשקאות ומשיקה קפסולות קפה תואמות נספרסו באמצעות מותג הקפה קימבו (Kimbo), שאת הזיכיון אליו קיבלה בסוף 2015. עד כה התמקדה פעילות הקפה של החברה בשוק המוסדי, אך כעת היא נכנסת גם לשוק הביתי ותשווק קפסולות למכונות קפה בשלוש דרגות חוזק וכן פולי קפה למכונות אספרסו ביתיות. בכך מצטרפת טמפו לקטגוריית הקפסולות למכונות קפה רוויות המתחרים שבה כבר פעילות נספרסו, שטראוס, אסם (באמצעות דולצ'ה גוסטו), אילן'ס קפה ג'ו וחברות נוספות.

 

קימבו הוא מותג הקפה השני בגודלו באיטליה ומהגדולים באירופה. טמפו קיבלה את זיכיון היבוא שלו במקביל לרכישת השליטה (51%) בחברת נני, יבואנית, משווקת ומפיצה של מותרי ומוצרי הקפה מאורו וקוסטדורו. שוק הקפה בישראל מוערך ב־4.5 מיליארד שקל בשנה.

 

קפסולות קפה של נספרסו קפסולות קפה של נספרסו צילום: ויקיפדיה

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x