שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

אחרי שנים של קיפאון: סונול מתרחבת

סונול תשקיע 50 מיליון שקל בשמונה תחנות דלק וחנויות נוחות חדשות. המנכ"ל ניר גלילי: "מעריך שבתוך 5 שנים מכירות החנויות יגיעו ל־40%"

אורנה יפת 08:4707.02.17

חברת סונול, בבעלות החדשה של דודי ויסמן, מתרחבת. ל"כלכליסט" נודע כי לאחר שבשנים האחרונות מיעטה סונול להקים מתחמים קמעונאיים שמשלבים תחנות דלק, היא תשקיע 50 מיליון שקל בהקמת שמונה מתחמים עד סוף 2017. שניים מהמתחמים, בצומת סגולה ובמבשרת ציון, נפתחים בימים אלה, וביולי ייפתחו מתחמים קמעונאיים בקריית השרון בנתניה ובעין בוקק.

 

"היינו צריכים לבנות 8 תחנות בכל שנה בשנים האחרונות, ולא עשינו את זה", אומר ניר גלילי, מנכ"ל סונול. "העדפנו לבסס את התחנות הקיימות. בנוסף, לבנות תחנת דלק בארץ זה תהליך שאורך שבע שנים. עכשיו הגיע זמן הבשלות של התחנות שהמתינו לאישור". בשנים האחרונות המכירות הקמעונאיות של סונול מהוות מנוע צמיחה, אך עדיין מכירות הדלק מהוות 80% מהמתחם. "בארה"ב ובאירופה 60% מהמכירות הן לא מתחום הדלק", אומר גלילי. "אני מעריך שבתוך חמש שנים המכירות שאינן דלק יגיעו ל־30%–40%". בעוד המתחרה פז מפתחת פעילות אונליין לחנויות yellow, גלילי אומר שהוא לא רואה הגיון במהלך.

 

ניר גלילי מנכ"ל סונול ניר גלילי מנכ"ל סונול צילום: עמית שעל

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x